Jeg synes, at I skal huske at fortælle kunderne PÅ FORHÅND, at I holder lukket alle påskedagene. Der er sikkert andre end os, der har inviteret gæster i påsken, og så vi vi gerne vide, at/hvis det er umuligt at købe ind på dagen. F.eks. på siden her.
Mvh. Leif
Oplevelse i dag. Vil købe en ost fra køledisken med påtrykt pris 49.95.
Stregkoden kan ikke scannes ved kassen (af en stakkels ny i job), der må tilkaldes assistance i form af en anden medarbejder der tager "min" ost med sig og kommer tilbage med en anden ost, der godt kan scannes men til en anden pris. Meldingen til kassemedarbejderen er at der skal slås en dekort ind på differencebeløbet. Den nye ost koster 94,95 og der fratrækkes i flere forsøg 15 kroner i rabat. Alt dette foregår med en undrende kø af andre kunder. Det viser sig selvfølgelig at der skulle være trukket 45 kr. i dekort, men her opgiver den stakkels hr. ny i job og henviser til den kioskmedarbejder som også havde været tilkaldt for at klare ærterne. Her kan jeg så igen forklare problemet og får omsider 30 kr. tilbagebetalt en bon til bagerbrød som en venlighed (tak). Mit spørgsmål til butikkens bestyrer er hvornår man begynder at udvise en konduite som i søsterfirmaet Irma 20 meter på den anden side af gaden? Her ville man have set prisen på den uscannelige vare og slået den ind uden videre. Kan I ikke sende jeres medarbejdere på kursus i Irma? Det er jo det rene tidsspilde at handle i Kvickly. Det er desværre ikke første gang at jeg oplever denne fuldstændigt bizarre ageren i kassen i Kvickly. Så tag og kom ind i kampen!!!!
Kommentarer (5)
Leif Lykke Madsen 05. apr 2022 kl. 13:54
Jeg synes, at I skal huske at fortælle kunderne PÅ FORHÅND, at I holder lukket alle påskedagene. Der er sikkert andre end os, der har inviteret gæster i påsken, og så vi vi gerne vide, at/hvis det er umuligt at købe ind på dagen. F.eks. på siden her.
Mvh. Leif
Søren Berg 18. sep 2017 kl. 18:53
Oplevelse i dag. Vil købe en ost fra køledisken med påtrykt pris 49.95.
Stregkoden kan ikke scannes ved kassen (af en stakkels ny i job), der må tilkaldes assistance i form af en anden medarbejder der tager "min" ost med sig og kommer tilbage med en anden ost, der godt kan scannes men til en anden pris. Meldingen til kassemedarbejderen er at der skal slås en dekort ind på differencebeløbet. Den nye ost koster 94,95 og der fratrækkes i flere forsøg 15 kroner i rabat. Alt dette foregår med en undrende kø af andre kunder. Det viser sig selvfølgelig at der skulle være trukket 45 kr. i dekort, men her opgiver den stakkels hr. ny i job og henviser til den kioskmedarbejder som også havde været tilkaldt for at klare ærterne. Her kan jeg så igen forklare problemet og får omsider 30 kr. tilbagebetalt en bon til bagerbrød som en venlighed (tak). Mit spørgsmål til butikkens bestyrer er hvornår man begynder at udvise en konduite som i søsterfirmaet Irma 20 meter på den anden side af gaden? Her ville man have set prisen på den uscannelige vare og slået den ind uden videre. Kan I ikke sende jeres medarbejdere på kursus i Irma? Det er jo det rene tidsspilde at handle i Kvickly. Det er desværre ikke første gang at jeg oplever denne fuldstændigt bizarre ageren i kassen i Kvickly. Så tag og kom ind i kampen!!!!
Bente Møller 16. maj 2012 kl. 10:44
Bare man kunne købe Glutenfri brød hos jer. Ingen bagere i området forhandler det.
Jane Hartvigsen 14. jul 2011 kl. 15:04
Det ville være fint hvis bageren kunne åbne kl. 07.00 om fredagen, som den gjorde dengang vi havde bageren i Super Brugsen
dot hurvig 28. apr 2011 kl. 11:44
SKØNT, AT I HAR SLUKKET FOR MUSIKKEN!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Værløse