Må godt nok sige, at personalet ikke er særlig serviceminded.. 3 på arbejde og ingen kan hilse og sige Hej og ingen virker til at gide og hjælpe. Så det blev et kort besøg og et smut til 10-4, hvor der i stedet blev købt havemøbler.
Hej Jydsk i Varde. Jeg vil gerne klage højlydt over dagens tur i jeres forretning. 1. vi fik ikke alt materiale med til den parasol vi købte hos jer, og turen måtte igen gå fra grindsted til varde. Ikke så meget som et 'det beklager vi' kom der da vi kom tilbage, vi fik smidt det vi manglede i nakken og kunne så smutte. Min kæreste fortæller, at i det overslag vi har fået med, er der en revne i, og det var i ligeglade med og ville ikke engang forsøge at hjælpe os med en løsning, i mente bare at det var en skam. Nok er modellen udgået, men når man anmelder en fejl, skal der så ikke samarbejdes om en løsning - vores varer vi købte af jer var som sagt i stykker. Og da i ikke havde givet os alt med første gang, synes man måske, at når man så kom igen, at der ville være en eller anden form for hjælp at hente.
Synes absolut ikke denne behandling er okay, når vi som kunder støtter jeres for retning og er så skuffet over den service ' der sådan set ikke var' anden gang vi kommer ind i jeres butik.
Ydermere var emballagen på parasollen, så forslået da vi fik den, men vi havde virkelig ikke regnet med, at det ville være riset og i stykker når vi åbnede for den.
Er så foraget!
Kommentarer (2)
Helene Vagtborg 22. jul 2015 kl. 21:13
Må godt nok sige, at personalet ikke er særlig serviceminded.. 3 på arbejde og ingen kan hilse og sige Hej og ingen virker til at gide og hjælpe. Så det blev et kort besøg og et smut til 10-4, hvor der i stedet blev købt havemøbler.
mille bilgrav 14. jun 2014 kl. 14:56
Hej Jydsk i Varde. Jeg vil gerne klage højlydt over dagens tur i jeres forretning. 1. vi fik ikke alt materiale med til den parasol vi købte hos jer, og turen måtte igen gå fra grindsted til varde. Ikke så meget som et 'det beklager vi' kom der da vi kom tilbage, vi fik smidt det vi manglede i nakken og kunne så smutte. Min kæreste fortæller, at i det overslag vi har fået med, er der en revne i, og det var i ligeglade med og ville ikke engang forsøge at hjælpe os med en løsning, i mente bare at det var en skam. Nok er modellen udgået, men når man anmelder en fejl, skal der så ikke samarbejdes om en løsning - vores varer vi købte af jer var som sagt i stykker. Og da i ikke havde givet os alt med første gang, synes man måske, at når man så kom igen, at der ville være en eller anden form for hjælp at hente.
Synes absolut ikke denne behandling er okay, når vi som kunder støtter jeres for retning og er så skuffet over den service ' der sådan set ikke var' anden gang vi kommer ind i jeres butik.
Ydermere var emballagen på parasollen, så forslået da vi fik den, men vi havde virkelig ikke regnet med, at det ville være riset og i stykker når vi åbnede for den.
Er så foraget!
Mille Bilgrav
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Varde