Onsdag 2.feb.d.å..: Jeg er ugentlig bruger af IRMA R.C, det er fine varer, og altid høflig og meget venlig og hjælpsom betjening af medarbejderne inde i butikken, MEN nu kommer et minus. Ved kassen nærmest vin/kiosk er der ofte en kassedame, der måske har været der for længe ! Jeg købte bl.a. 6 flasker rødvin, der ofte står i kasser med 6 stk. Men ikke dem jeg købte. Ved kassen spurgte jeg damen, om hun havde en tom kasse. "Nej, du kan bare gå ind og hente en"! Jeg betalte, og spurgte om jeg så kunne gå ind igen." Ja" - sagde hun, Jeg vil gerne bede om bonnen, sagde jeg, "den har jeg smidt ud" sagde kassedamen " du gik jo "! sagde kassedamen ! Ja, men det er jo ret vigtigt, at jeg har en bon, når jeg skal ind og ud igen, sagde jeg - " jeg ved jo, at du har betalt" sagde kassedamen ! " lidt venlighed og forståelse koster ikke noget" svarede jeg. (der var kunder, der hørte situationen). Jeg må sige, at det ikke er eneste gang, jeg har haft en uhøflig oplevelse fra samme kassebemanding. Det ligner ikke -IRMA's image. Måske giver dette anledning til overvejelse for IRMA Rødovre Centrum. Med venlig hilsen, Ilse Rolsted, Rødovre
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Irma Rødovre Centrum
Kommentarer (1)
Ilse Rolsted 03. feb 2022 kl. 11:36
Onsdag 2.feb.d.å..: Jeg er ugentlig bruger af IRMA R.C, det er fine varer, og altid høflig og meget venlig og hjælpsom betjening af medarbejderne inde i butikken, MEN nu kommer et minus. Ved kassen nærmest vin/kiosk er der ofte en kassedame, der måske har været der for længe ! Jeg købte bl.a. 6 flasker rødvin, der ofte står i kasser med 6 stk. Men ikke dem jeg købte. Ved kassen spurgte jeg damen, om hun havde en tom kasse. "Nej, du kan bare gå ind og hente en"! Jeg betalte, og spurgte om jeg så kunne gå ind igen." Ja" - sagde hun, Jeg vil gerne bede om bonnen, sagde jeg, "den har jeg smidt ud" sagde kassedamen " du gik jo "! sagde kassedamen ! Ja, men det er jo ret vigtigt, at jeg har en bon, når jeg skal ind og ud igen, sagde jeg - " jeg ved jo, at du har betalt" sagde kassedamen ! " lidt venlighed og forståelse koster ikke noget" svarede jeg. (der var kunder, der hørte situationen). Jeg må sige, at det ikke er eneste gang, jeg har haft en uhøflig oplevelse fra samme kassebemanding. Det ligner ikke -IRMA's image. Måske giver dette anledning til overvejelse for IRMA Rødovre Centrum. Med venlig hilsen, Ilse Rolsted, Rødovre
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Irma Rødovre Centrum