Great Grethe.
Husk at tjek bonen inden du forlader butikken.
Jeg har selv arbejdet i to supermarkeder i Østjylland, og det kan tage OP TIL 1½ timer, prisændringerne bliver ændret, når det er en mandag, hvor tilbuddet gælder fra.
Systemet er sådan over det hele i dagligvarebranchen, ikke kun i hver enkelte butik/kæde, så vent 1½ time, så er prisen rettet.
- Alternativt, så hold øje med kasseapparatets display og se, hvad prisen er, så kan du korrigere kassemesteren, at prismærkningen fremgår der en anden pris.
Der må være noget galt med jeres kasseapparat. Jeg købte i dag nogle varer, men da jeg kom hjem og kikkede efter på kassebonen, havde jeg betalt 36,50 for laksefilet, som jeg ikke har købt, men som jeg tilfældigvis havde set kunden før mig købe.
Jeg kan godt overleve at betale 36 kroner for meget, men i har altså et problem hvis der smutter beløb over fra den ene ekspedition til den anden. Vi prøver at vedhæfte en scanning af kassebonen, ellers må i maile en adresse til os, som vi kan sende den til.
Venlig hilsen,
Grethe Lindstrøm
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Irma Nørreport
Kommentarer (2)
Mogens Kundesen 26. nov 2013 kl. 17:38
Great Grethe.
Husk at tjek bonen inden du forlader butikken.
Jeg har selv arbejdet i to supermarkeder i Østjylland, og det kan tage OP TIL 1½ timer, prisændringerne bliver ændret, når det er en mandag, hvor tilbuddet gælder fra.
Systemet er sådan over det hele i dagligvarebranchen, ikke kun i hver enkelte butik/kæde, så vent 1½ time, så er prisen rettet.
- Alternativt, så hold øje med kasseapparatets display og se, hvad prisen er, så kan du korrigere kassemesteren, at prismærkningen fremgår der en anden pris.
Grethe Lindstrøm 25. nov 2013 kl. 17:56
Der må være noget galt med jeres kasseapparat. Jeg købte i dag nogle varer, men da jeg kom hjem og kikkede efter på kassebonen, havde jeg betalt 36,50 for laksefilet, som jeg ikke har købt, men som jeg tilfældigvis havde set kunden før mig købe.
Jeg kan godt overleve at betale 36 kroner for meget, men i har altså et problem hvis der smutter beløb over fra den ene ekspedition til den anden. Vi prøver at vedhæfte en scanning af kassebonen, ellers må i maile en adresse til os, som vi kan sende den til.
Venlig hilsen,
Grethe Lindstrøm
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Irma Nørreport