Nedværdigende kundebehandling
Vi købte 2 stk. TRÅDFRI sæt med udtag til 129.- pr. stk.
Det første sæt fungerede med det samme, men det næste fungerede ikke. Fjernbetjeningen fungerede ikke.
Vi havde fulgt vejledningen, men den fungerede bare ikke, så vi kørte fra Nyborg til Odense (2x30 km, i alt 60 km) for at bytte den.
Efter at vi havde fortalt damen hvad det drejede sig om forlod hun os uden et ord, og der gik meget lang tid før hun kom tilbage, så jeg bad en anden kigge efter hende. Da hun kom tilbage sagde hun ikke noget om hvad hun havde brugt den lange tid til, men at den virkede og begyndte at læse vejledningen højt for os som om vi ikke selv kunne læse. Jeg blev derfor vred og sagde at jeg følte mig mistænkeliggjort, for den virkede ikke da vi satte den op og vi havde sat en op, der virkede, så jeg vidste godt hvad jeg skulle. Jeg bad om at hun skulle tage den retur, men det ville hun ikke, fordi det var en reklamation. En utrolig ubehagelig oplevelse og et dyrt stik, da vi må lægge diesel for 60 km oveni prisen.
Da vi kom hjem virkede den. Altså har den ikke virket i første omgang, hvorfor skulle hun ellers bruge så lang tid på at tjekke den. Det tager max 2 min. at sætte den op. Men hun påstod hårdnakket at den havde virket hele tiden.
Den betjening er ganske uacceptabel og nedsættende. Det hører simpelthen ikke nogen steder hjemme, at mistænkeliggøre kunder på den måde.
Når vi fx i Bilka kommer med en reklamation bliver vi behandlet på en ligeværdig og ordentlig måde. Det kan IKEA godt lære noget af.
I begyndelse af juni tog mig og min datter, til IKEA, Odense, det viser sig der var ventetid, OK, fint, fik tid til .. dut. kom igennem, meeen ham der, ekspedient har glemt at fortælle, at vi skal tage rummål, (Køkken) hvor vi fik tid til den 22.06.21 kl. 10,00 dut. da var vi der oppe igen, til aftalt tid, fik vi en ny tid 01.07.21 10,00 dut. og der skal kome en tømrer og rum-måle mit køkken, der kom ingen den 29.06.21 mell. 10,30-11,30,
ringede, to forskellige steder, fik at vide, fordi vi ikke har betalt, til tømreren har de annuleret det, me der var ikke ikke nogen der fortalte om at betale, Sikke da nogle amatører, jeg blev sur, annullerede hele ordren, nu skal jeg finde anden køkkenfirma.
hej jeg misted min ikea medlems kort .mit kort nommer var 6275980136010141073 kan du send mig en ny kort.Tak adress TAHIR AHMED MEHBOOB ÅSUMVEJ 467 5240 ODENSE NØ
Kommentarer (5)
Silla Balzer Petersen 05. nov 2022 kl. 18:26
Nedværdigende kundebehandling
Vi købte 2 stk. TRÅDFRI sæt med udtag til 129.- pr. stk.
Det første sæt fungerede med det samme, men det næste fungerede ikke. Fjernbetjeningen fungerede ikke.
Vi havde fulgt vejledningen, men den fungerede bare ikke, så vi kørte fra Nyborg til Odense (2x30 km, i alt 60 km) for at bytte den.
Efter at vi havde fortalt damen hvad det drejede sig om forlod hun os uden et ord, og der gik meget lang tid før hun kom tilbage, så jeg bad en anden kigge efter hende. Da hun kom tilbage sagde hun ikke noget om hvad hun havde brugt den lange tid til, men at den virkede og begyndte at læse vejledningen højt for os som om vi ikke selv kunne læse. Jeg blev derfor vred og sagde at jeg følte mig mistænkeliggjort, for den virkede ikke da vi satte den op og vi havde sat en op, der virkede, så jeg vidste godt hvad jeg skulle. Jeg bad om at hun skulle tage den retur, men det ville hun ikke, fordi det var en reklamation. En utrolig ubehagelig oplevelse og et dyrt stik, da vi må lægge diesel for 60 km oveni prisen.
Da vi kom hjem virkede den. Altså har den ikke virket i første omgang, hvorfor skulle hun ellers bruge så lang tid på at tjekke den. Det tager max 2 min. at sætte den op. Men hun påstod hårdnakket at den havde virket hele tiden.
Den betjening er ganske uacceptabel og nedsættende. Det hører simpelthen ikke nogen steder hjemme, at mistænkeliggøre kunder på den måde.
Når vi fx i Bilka kommer med en reklamation bliver vi behandlet på en ligeværdig og ordentlig måde. Det kan IKEA godt lære noget af.
Dato for oplevelse: 03. november 2022
Ny køkken 29. jun 2021 kl. 14:33
I begyndelse af juni tog mig og min datter, til IKEA, Odense, det viser sig der var ventetid, OK, fint, fik tid til .. dut. kom igennem, meeen ham der, ekspedient har glemt at fortælle, at vi skal tage rummål, (Køkken) hvor vi fik tid til den 22.06.21 kl. 10,00 dut. da var vi der oppe igen, til aftalt tid, fik vi en ny tid 01.07.21 10,00 dut. og der skal kome en tømrer og rum-måle mit køkken, der kom ingen den 29.06.21 mell. 10,30-11,30,
ringede, to forskellige steder, fik at vide, fordi vi ikke har betalt, til tømreren har de annuleret det, me der var ikke ikke nogen der fortalte om at betale, Sikke da nogle amatører, jeg blev sur, annullerede hele ordren, nu skal jeg finde anden køkkenfirma.
Bente Mayland 04. jun 2018 kl. 9:18
Hej. Har I åben i morgen, Grundlovsdag?
Tahir Ahmed Mehboob 27. sep 2016 kl. 22:56
hej jeg misted min ikea medlems kort .mit kort nommer var 6275980136010141073 kan du send mig en ny kort.Tak adress TAHIR AHMED MEHBOOB ÅSUMVEJ 467 5240 ODENSE NØ
Munther Khaled 27. okt 2013 kl. 12:31
This is a good application, i use it a lot.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Odense