Så skete det igen i dag kl. 18.31 i forbindelse med daglig handel i Føtex Vesterbro, dagens dårlige oplevelse, købte en kasse Ceres Royal pris på et kæmpe stort gulvskilt 89,95.
Bon viste 99,95, jeg er ikke det mindste i tvivl om hvad gulvskiltet viste, det var ikke til at misforstå. Hen til en sød pige i kunde-information, hun kontakter en med ansvar i den pågældende afdeling, vender tilbage til mig og siger at prisen fastholdes til 99,95.
Ok jeg går ned i butikken og tjekker, i mellemtiden er det meget store og tydelige gulvskilt med prisen 89.95 fjernet, og der hænger nu i stedet et noget mindre skilt over pallen med øl, nu er prisen pludselig 99,95.
Har handlet i Føtex Vesterbro 59 5000 Odense siden 1986, det er nok ved at finde sin ende.
Magen til ringe opførsel har jeg ganske enkelt aldrig mødt i Føtex, igennem alle 31 år hvor jeg har handlet i butikken tjekker jeg altid min bon, og der har igennem alle år altid været fejl i mere end 50% af tilfældene når jeg har købt ind for ca. 500 kr.
Dette er dog altid hidtil ordnet med langt større elegance af Føtex end dagens tilfælde blev.
Jeg håber virkeligt der er en ansvarlig der tager fat i mit problem, kan det måske ske at en eller anden meget ung opfylder har glemt at fjerne skiltet i tide, og så forsøger at skjule sin fejl, det er jo en hypotese, er det en ansvarlig der hurtigt håndterede situationen ved at lade kunden betale for egen uformående er det straks mere kritisabelt.
Har kommet ugentligt i Føtex på Vesterbro i 25 år, og har absolut intet at klage over. Selvfølgelig har der været nogle gange med lidt frustration, men nævn en butik hvor det ikke kan ske gennem 25 år. Så absolut har intet at klage over. Glad for at have boet ved siden af butikken så mange år. Lars Løkke
Meget utilfreds ,dårlig oplevelse i kundeservice da jeg d.14 juni blev ekspederet af en uforskammet ung pige ,jeg kom for at få penge tilbage eller et tilgodebevis på et par bukser jeg havde købt og ikke haft tid til at prøve ,desværre var halvdelen af min bon blevet væk,dvs.jeg havde kun den nederste del med mit dankort på.Det forklarede jeg og beklagede hun kikkede fornærmet på mig kan du ikke gå ind og finde noget andet ,jeg skulle ikke have noget den dag .Og det forklarede jeg hende.Hun fortalte at jeg ikke kunne få mine penge tilbage ,ok sagde jeg men kan du så give mig et tilgodebevis ,hun tilkaldte en anden og efter at de havde diskuteret frem og tilbage kikket på computer kom hun hen og sagde du kan få 25 kr det er det de sids er solgt for ,jeg havde givet 150 kr for dem.for ca 14 dage siden .Det syntes jeg er både frækt og uforskammet ,og er stadig meget vred over den kunde service Et er at jeg har givet 150 kr og et andet er jeg hører at de er blevet solgt til 25 kr.Har ellers altid været tilfreds med at handle der og køber for mange penge der hver uge ..Det har jeg helt sikkert i sinde at fortælle vidt og bredt og gå til forbruger nævnet med .Den Føtex skal ikke have flere af mine penge
Som flere andre handler min kommentar også om jeres parkeringspolitik:
Ankommer lige et par minutter over 10.00. Stiller skiven til 10.15 - tror jeg. Er færdig med indkøb ca. et kvarter senere og har da fået en parkeringsbøde på 590 kr. Det viste sig, at jeg i farten havde fået stillet skiven til 10.30.
Parkeringsvagten må være kommet umiddelbart efter jeg har forladt bilen, og gået lige inden jeg er tilbage.
For nogen er det et greb i lommen at betale et sådant beløb, for mig er det en katastrofe. Bilen har jeg, fordi den havde jeg, da jeg var i arbejde, og den er for længst betalt. Nu er jeg på kontanthjælp, og det vil tage mig måneder at spare 590 kr. op. Men bøden skal betales indenfor 5 dage - skriver FEM dage. Det tror jeg efterhånden, at der er mange i min situation der ikke kan.
Jeg finder det så ydmygende, at andre har magt til på denne usmagelige måde at tjene penge på mig.
Føtex i Svendborg har indført fri parkering og sløjfet indgangsbommene (ved ikke lige hvad de hedder) Jeg tror ikke I er klar over, hvor stor en effekt det har psykisk. Hvor meget mere velkommen man føler sig, og hvor meget mere venlig og åben butikken fremstår.
Kommentarer (12)
Jan Lyø 05. apr 2017 kl. 19:25
Så skete det igen i dag kl. 18.31 i forbindelse med daglig handel i Føtex Vesterbro, dagens dårlige oplevelse, købte en kasse Ceres Royal pris på et kæmpe stort gulvskilt 89,95.
Bon viste 99,95, jeg er ikke det mindste i tvivl om hvad gulvskiltet viste, det var ikke til at misforstå. Hen til en sød pige i kunde-information, hun kontakter en med ansvar i den pågældende afdeling, vender tilbage til mig og siger at prisen fastholdes til 99,95.
Ok jeg går ned i butikken og tjekker, i mellemtiden er det meget store og tydelige gulvskilt med prisen 89.95 fjernet, og der hænger nu i stedet et noget mindre skilt over pallen med øl, nu er prisen pludselig 99,95.
Har handlet i Føtex Vesterbro 59 5000 Odense siden 1986, det er nok ved at finde sin ende.
Magen til ringe opførsel har jeg ganske enkelt aldrig mødt i Føtex, igennem alle 31 år hvor jeg har handlet i butikken tjekker jeg altid min bon, og der har igennem alle år altid været fejl i mere end 50% af tilfældene når jeg har købt ind for ca. 500 kr.
Dette er dog altid hidtil ordnet med langt større elegance af Føtex end dagens tilfælde blev.
Jeg håber virkeligt der er en ansvarlig der tager fat i mit problem, kan det måske ske at en eller anden meget ung opfylder har glemt at fjerne skiltet i tide, og så forsøger at skjule sin fejl, det er jo en hypotese, er det en ansvarlig der hurtigt håndterede situationen ved at lade kunden betale for egen uformående er det straks mere kritisabelt.
Fortsat god dag
jdn-egevej@kalnet.dk 04. jan 2015 kl. 11:59
hvofor har i udskiftet shine 7in1 Revolution opvaskketablet med Andet mærke som ikke er så godt.
Lars Hansen 02. aug 2014 kl. 19:44
Har kommet ugentligt i Føtex på Vesterbro i 25 år, og har absolut intet at klage over. Selvfølgelig har der været nogle gange med lidt frustration, men nævn en butik hvor det ikke kan ske gennem 25 år. Så absolut har intet at klage over. Glad for at have boet ved siden af butikken så mange år. Lars Løkke
Gabi 15. jun 2014 kl. 17:00
Meget utilfreds ,dårlig oplevelse i kundeservice da jeg d.14 juni blev ekspederet af en uforskammet ung pige ,jeg kom for at få penge tilbage eller et tilgodebevis på et par bukser jeg havde købt og ikke haft tid til at prøve ,desværre var halvdelen af min bon blevet væk,dvs.jeg havde kun den nederste del med mit dankort på.Det forklarede jeg og beklagede hun kikkede fornærmet på mig kan du ikke gå ind og finde noget andet ,jeg skulle ikke have noget den dag .Og det forklarede jeg hende.Hun fortalte at jeg ikke kunne få mine penge tilbage ,ok sagde jeg men kan du så give mig et tilgodebevis ,hun tilkaldte en anden og efter at de havde diskuteret frem og tilbage kikket på computer kom hun hen og sagde du kan få 25 kr det er det de sids er solgt for ,jeg havde givet 150 kr for dem.for ca 14 dage siden .Det syntes jeg er både frækt og uforskammet ,og er stadig meget vred over den kunde service Et er at jeg har givet 150 kr og et andet er jeg hører at de er blevet solgt til 25 kr.Har ellers altid været tilfreds med at handle der og køber for mange penge der hver uge ..Det har jeg helt sikkert i sinde at fortælle vidt og bredt og gå til forbruger nævnet med .Den Føtex skal ikke have flere af mine penge
pia hansen 19. apr 2014 kl. 14:44
Som flere andre handler min kommentar også om jeres parkeringspolitik:
Ankommer lige et par minutter over 10.00. Stiller skiven til 10.15 - tror jeg. Er færdig med indkøb ca. et kvarter senere og har da fået en parkeringsbøde på 590 kr. Det viste sig, at jeg i farten havde fået stillet skiven til 10.30.
Parkeringsvagten må være kommet umiddelbart efter jeg har forladt bilen, og gået lige inden jeg er tilbage.
For nogen er det et greb i lommen at betale et sådant beløb, for mig er det en katastrofe. Bilen har jeg, fordi den havde jeg, da jeg var i arbejde, og den er for længst betalt. Nu er jeg på kontanthjælp, og det vil tage mig måneder at spare 590 kr. op. Men bøden skal betales indenfor 5 dage - skriver FEM dage. Det tror jeg efterhånden, at der er mange i min situation der ikke kan.
Jeg finder det så ydmygende, at andre har magt til på denne usmagelige måde at tjene penge på mig.
Føtex i Svendborg har indført fri parkering og sløjfet indgangsbommene (ved ikke lige hvad de hedder) Jeg tror ikke I er klar over, hvor stor en effekt det har psykisk. Hvor meget mere velkommen man føler sig, og hvor meget mere venlig og åben butikken fremstår.
anders larsen 18. mar 2014 kl. 16:13
jeg holder meget af at komme i Føtex på vestrebro. jeg holder især meget af en vis person som jeg driller meget og holder meget af :-)
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Odense Vesterbro