Hej Fona
Jeg er har fået et headset fra Fona i gave, og der er en fejl i ledningen, så det skal byttes. Hvordan skal jeg gøre dette, nu da I har lukket ned?
Hej Fona, Østerbro.
Jeg købte den 22.12.13 en Apple Macbook Air 11" jf. faktura 0190505215. Den skulle udføres fra dk til Grønland, og jeg sagde, at jeg skulle have momsrefusion. På bonen står at momsen fremgår af faktura, men ved poststempling i Nuuk bemærkede skattekontoret, at dette ikke var tilfældet.
Nu skriver I på bagsiden af jeres faktura, at den ved momsrefusion skal sendes til Global Refund, men hvordan udregner de beløbet, når det ikke fremgår af denne. Normal procedure hos andre butikker, når man først sender efter momsrefusion fra Grønland, og ikke via taxfree, er at sende stemplede faktura direkte til butikken.
Hovrdan skal jeg forholde mig?
Kommentarer (2)
Villads 15. okt 2016 kl. 16:36
Hej Fona
Jeg er har fået et headset fra Fona i gave, og der er en fejl i ledningen, så det skal byttes. Hvordan skal jeg gøre dette, nu da I har lukket ned?
Debbie Anna Terndrup Damm 31. jan 2014 kl. 18:40
Hej Fona, Østerbro.
Jeg købte den 22.12.13 en Apple Macbook Air 11" jf. faktura 0190505215. Den skulle udføres fra dk til Grønland, og jeg sagde, at jeg skulle have momsrefusion. På bonen står at momsen fremgår af faktura, men ved poststempling i Nuuk bemærkede skattekontoret, at dette ikke var tilfældet.
Nu skriver I på bagsiden af jeres faktura, at den ved momsrefusion skal sendes til Global Refund, men hvordan udregner de beløbet, når det ikke fremgår af denne. Normal procedure hos andre butikker, når man først sender efter momsrefusion fra Grønland, og ikke via taxfree, er at sende stemplede faktura direkte til butikken.
Hovrdan skal jeg forholde mig?
Med venlig hilsen
Debbie T. Damm
Kommentér din oplevelse med eller besøg på