2 gange i streg har vi været ude for at personalet ikke kan finde ud af at håndtere pakkerne fra post nord.
Første gang var min kone inde for at hente en pakke, men den kunne hun ikke få udleveret fordi den person der sørger for pakkerne ikke var på arbejde.
Hvis der står en kunde med en note om en pakke der er klar til afhentning, så skal den altså være klar til afhentning.
Anden gang (i går Tirsdag) manglede jeg selv en pakke, som PostNord kundeservice fortalte at de havde afleveret den lørdag morgen og ikke kunne forstå hvad der er gået galt.
Jeg kontakter Dagli'Brugsen og finder ud af at den pakke bare har stået på deres lager uden at blive scannet ind.
Mage til inkompetence skal man lede længe efter.
Enten giv jeres personale kursus i håndtering af pakker, eller stop med at håndtere dem.
Jeg vil hellere køre det længere og hente dem i en anden butik fremover.
Nu har vi haft en Dagli,Brugsen butik her i Tarm i et stykke tid..
Denne butik er stille og roligt ved at blive et mødepunkt for mange af os der bor her i byen.
Grunden til dette er fantastiskt dejligt personale og perfekt service hver dag.
De sidste mange år har jeg handlet ind 2 ganger om ugen, men nu oplever jeg at jeg finder hver dag på en undskyldning til lige at smutte ned til Brugsen.
Tusind tak til jeres dejlige personale her i byen og held og lykke i fremtiden.
Mvh. Johann
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Dagli'Brugsen Tarm
Kommentarer (3)
Mark Mikkelsen 08. jun 2022 kl. 8:38
2 gange i streg har vi været ude for at personalet ikke kan finde ud af at håndtere pakkerne fra post nord.
Første gang var min kone inde for at hente en pakke, men den kunne hun ikke få udleveret fordi den person der sørger for pakkerne ikke var på arbejde.
Hvis der står en kunde med en note om en pakke der er klar til afhentning, så skal den altså være klar til afhentning.
Anden gang (i går Tirsdag) manglede jeg selv en pakke, som PostNord kundeservice fortalte at de havde afleveret den lørdag morgen og ikke kunne forstå hvad der er gået galt.
Jeg kontakter Dagli'Brugsen og finder ud af at den pakke bare har stået på deres lager uden at blive scannet ind.
Mage til inkompetence skal man lede længe efter.
Enten giv jeres personale kursus i håndtering af pakker, eller stop med at håndtere dem.
Jeg vil hellere køre det længere og hente dem i en anden butik fremover.
poul 14. jan 2017 kl. 15:37
de skal have bedre styr på kassen, næsten hver gang jeg handler hos jer laver i fejl så jeg kommer til at betale ekstra >:(
Johann 18. jul 2016 kl. 15:28
Butik: Tarm
Nu har vi haft en Dagli,Brugsen butik her i Tarm i et stykke tid..
Denne butik er stille og roligt ved at blive et mødepunkt for mange af os der bor her i byen.
Grunden til dette er fantastiskt dejligt personale og perfekt service hver dag.
De sidste mange år har jeg handlet ind 2 ganger om ugen, men nu oplever jeg at jeg finder hver dag på en undskyldning til lige at smutte ned til Brugsen.
Tusind tak til jeres dejlige personale her i byen og held og lykke i fremtiden.
Mvh. Johann
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Dagli'Brugsen Tarm