Hej.
Jeg var inde hos jer i dag og havde en oplevelse jeg gerne vil uddybe.
Jeg er medlem af COOP-kæden og derfor har et medlemskort som jeg kan bruge for at samle point.
Jeg møder til stadighed to problemer når jeg handler. Det ene problem er:
1) at alt skal gå så hurtig at man har ikke tid til at samle sine varer fra løbebåndet før kassedamen /manden begynder på næste kunde og sender dennes varer nedover båndet.
Det har ved flere anledninger ført til at jeg nogle ganger ikke har fået de varer jeg har betalt for, fordi varerne blev mikset med den foregående kundes varer som i al sin hast tog med noget der tilhørte mig. Andre gange har jeg fået med en eller to varer for meget af samme grund som foregående situation.
Vistnok skal alt gå hurtig i disse dage, men der er ikke nødvendig at lade det gå så hurtig at man ikke giver kunden tid til at samle sine varer, før man starter på den næste kunde.
Jeg prøver at samle mine varer så hurtig som mulig ved at køre handle-trallen ned på den andre side af kassen for at lægge varerne tilbage i trallen efter hvert som kassedamen screener dem ind, for så at køre væk og lægge varerne over i handletasken ude ved bilen eller ved udgangen. Alligevel går det ikke hurtig nok nogle gange.
Jeg har derfor begyndt at provokere ved at lade vær med at betale før jeg har samlet alle varerne, for så kan ikke kassedamen begynde på næste kunde.
2) Av samme grund: fordi alt skal gå så forbandet hurtig hænder det også oftere og oftere at jeg ikke får mine point fordi kassedamen slår kassebonen ud før jeg får tid til at tage medlemskortet op af tasken.
I dag (06-05-2014) fik jeg nok af det forbandede hast og bad derfor kassedamen tag alle varerne tilbage og slå dem ind på nyt og få med medlems-nummeret. Hvis jeg ikke får med fordelene af at være medlem så er det heller ingen grund til at være medlem.
Kassedamerne er flinke til at spørge ALLE kunderne om de vil ha ”mærker” efter at de har handlet.
Hvorfor er der ikke den samme rutine på at spørge kunden om: ”har du medlemskort” FØR BONEN SLÅS UD???????
Nå skal det i retfærdighedens navn også siges: at de kassedamer som har en voksen alder, er flinke til at stille netop det spørgsmål: ”Har I medlemskort? ”
Jeg håber I tager disse problemer op. . . ikke kun med jeres ansatte, men også på højere hold i møde med andre COOP-forretninger, da denne tendens med hastværk uden grænser er en tilbøjelighed over alt.
Herefter kommer jeg også til at reagere som i dag; hvis bonen bliver slået ud FØR jeg får tid til at vise frem medlemskortet, vil jeg kræve at hele handelen bliver tilbageført og gjort på nyt. (Jeg havde jo til og med kortet i hånden, men var alligevel ikke rask nok til at vise det frem før bonen blev slået ud fordi jeg samtidig også prøvede at få varerne væk fra løbebåndet så hurtigt som mulig .) Det er simpelthen ikke i orden.
M.V.H.
Kirsten Namskau
33044750
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Skjern
Kommentarer (1)
Kirsten Namskau 06. maj 2014 kl. 22:14
Hej.
Jeg var inde hos jer i dag og havde en oplevelse jeg gerne vil uddybe.
Jeg er medlem af COOP-kæden og derfor har et medlemskort som jeg kan bruge for at samle point.
Jeg møder til stadighed to problemer når jeg handler. Det ene problem er:
1) at alt skal gå så hurtig at man har ikke tid til at samle sine varer fra løbebåndet før kassedamen /manden begynder på næste kunde og sender dennes varer nedover båndet.
Det har ved flere anledninger ført til at jeg nogle ganger ikke har fået de varer jeg har betalt for, fordi varerne blev mikset med den foregående kundes varer som i al sin hast tog med noget der tilhørte mig. Andre gange har jeg fået med en eller to varer for meget af samme grund som foregående situation.
Vistnok skal alt gå hurtig i disse dage, men der er ikke nødvendig at lade det gå så hurtig at man ikke giver kunden tid til at samle sine varer, før man starter på den næste kunde.
Jeg prøver at samle mine varer så hurtig som mulig ved at køre handle-trallen ned på den andre side af kassen for at lægge varerne tilbage i trallen efter hvert som kassedamen screener dem ind, for så at køre væk og lægge varerne over i handletasken ude ved bilen eller ved udgangen. Alligevel går det ikke hurtig nok nogle gange.
Jeg har derfor begyndt at provokere ved at lade vær med at betale før jeg har samlet alle varerne, for så kan ikke kassedamen begynde på næste kunde.
2) Av samme grund: fordi alt skal gå så forbandet hurtig hænder det også oftere og oftere at jeg ikke får mine point fordi kassedamen slår kassebonen ud før jeg får tid til at tage medlemskortet op af tasken.
I dag (06-05-2014) fik jeg nok af det forbandede hast og bad derfor kassedamen tag alle varerne tilbage og slå dem ind på nyt og få med medlems-nummeret. Hvis jeg ikke får med fordelene af at være medlem så er det heller ingen grund til at være medlem.
Kassedamerne er flinke til at spørge ALLE kunderne om de vil ha ”mærker” efter at de har handlet.
Hvorfor er der ikke den samme rutine på at spørge kunden om: ”har du medlemskort” FØR BONEN SLÅS UD???????
Nå skal det i retfærdighedens navn også siges: at de kassedamer som har en voksen alder, er flinke til at stille netop det spørgsmål: ”Har I medlemskort? ”
Jeg håber I tager disse problemer op. . . ikke kun med jeres ansatte, men også på højere hold i møde med andre COOP-forretninger, da denne tendens med hastværk uden grænser er en tilbøjelighed over alt.
Herefter kommer jeg også til at reagere som i dag; hvis bonen bliver slået ud FØR jeg får tid til at vise frem medlemskortet, vil jeg kræve at hele handelen bliver tilbageført og gjort på nyt. (Jeg havde jo til og med kortet i hånden, men var alligevel ikke rask nok til at vise det frem før bonen blev slået ud fordi jeg samtidig også prøvede at få varerne væk fra løbebåndet så hurtigt som mulig .) Det er simpelthen ikke i orden.
M.V.H.
Kirsten Namskau
33044750
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Skjern