Igennem 27 år er jeg kommet i denne butik og selvom personalet altid har været hårdt presset og stresset er jeg altid blevet behandlet, streks men kærligt ☺ I dag er der mere smil og overskud hos de gamle personalet og de tager sig stadig af de gamle, syge og handicappede som der er mange af her på Bispebjerg, og de har brug for hjælp når de for tredie gang på samme dag kommer og køber rugbrød 😉 eller står og stritter med deres pinkode 😉 DET er der tid til hos de gamle personalet, respekt. Men nu er der kommet mange unge til, og de er venlige nok, men mangler kendskab til kunderne. I går købte jeg en stor økologisk øl, men glemte at få den med hjem. I dag regnede jeg da bare med at jeg kunne hente den, som jeg altid har kunnet, når jeg glemte noget og har kvitteringen. Men, nej........når varen ikke var blevet sat til side bag disken, kan vi ikke gøre noget, lød svaret fra den unge kvinde. Altså, hvis VORES medarbejder ikke har gjort som HAN skulle, må du som kunde betale for hans fejl. Gad vide hvor den dejlige store øl, Fynsk forår, nu er henne øvøv Det ville havde kostet 21kr for en glad og tilfreds kunde, nu koster det en sur kunde, der brokker sig til alle og enhver fordi jeg føler mig snydt snyt.
Vh inger
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Dagli'Brugsen Bispeparken
Kommentarer (1)
Inger 12. sep 2016 kl. 17:18
Igennem 27 år er jeg kommet i denne butik og selvom personalet altid har været hårdt presset og stresset er jeg altid blevet behandlet, streks men kærligt ☺ I dag er der mere smil og overskud hos de gamle personalet og de tager sig stadig af de gamle, syge og handicappede som der er mange af her på Bispebjerg, og de har brug for hjælp når de for tredie gang på samme dag kommer og køber rugbrød 😉 eller står og stritter med deres pinkode 😉 DET er der tid til hos de gamle personalet, respekt. Men nu er der kommet mange unge til, og de er venlige nok, men mangler kendskab til kunderne. I går købte jeg en stor økologisk øl, men glemte at få den med hjem. I dag regnede jeg da bare med at jeg kunne hente den, som jeg altid har kunnet, når jeg glemte noget og har kvitteringen. Men, nej........når varen ikke var blevet sat til side bag disken, kan vi ikke gøre noget, lød svaret fra den unge kvinde. Altså, hvis VORES medarbejder ikke har gjort som HAN skulle, må du som kunde betale for hans fejl. Gad vide hvor den dejlige store øl, Fynsk forår, nu er henne øvøv Det ville havde kostet 21kr for en glad og tilfreds kunde, nu koster det en sur kunde, der brokker sig til alle og enhver fordi jeg føler mig snydt snyt.
Vh inger
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Dagli'Brugsen Bispeparken