Jeg har lige været nede på Banegårdspladsen i jeres butik her i Nyk. F... Mit køb gør at jeg rigtig gerne vil i kontakt med jer, men det tlf.nr der står ~70131415~ er lukket for i dag... Hvad gør man så..? Jeg føler det MEGET vigtigt at komme i kontakt med jer, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre. Hvordan skal jeg så forholde mig...? Giver i mig et svar...?
Køber en magnum med double caramel idag 30/7. Kl.14.55..den unge kvindelige ekspedient siger..det blir 27 kr..hvorefter jeg påpeger at deres is skilt siger 26 kr. Hun siger at det ikke er blevet rettet, og jeg skal derved betale mere end den aktivere pris. Har endda taget et billede af skiltet. Kunden har åbenbart ikke altid ret..selvom beviser peger i kundens retning. Her gider jeg ikke handle igen
Hej !
- Nu er det anden gang jeg oplever ikke at få det som jeg har bestilt i jeres butik, af den sammen ekspedient, på kort tid! Selvfølgelig kan det være min fejl, at jeg ikke kigger i posen med det sammen, og ikke når jeg er i toget! Men godt nok træls med den service!!
Hej, var idag kl 18 inde i jeres butik. Jeres to ekspedienter havde enormt travlt med hinanden og havde ikke tid til at ekspedere. Jeg ventede i to minutter ca og sagde at jeg skulle videre i teksten. De kunne ikke give mig tilbage på en 200 krone seddel og jeg gik uden varer.
Hej 7/11 i Nykøbing F
Jeg købte søndag den 22. juni en øl i jeres butik på Banegårdspladsen. Den kostede omkring 21 kr.
Idag kan jeg på netbank se, at der der trukket 300 kr.
Jeg ønsker, at få restbeløbet returneret.
Mvh. Stih Nilsson
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven
Kommentarer (5)
Annet pedersen 09. sep 2021 kl. 17:55
Jeg har lige været nede på Banegårdspladsen i jeres butik her i Nyk. F... Mit køb gør at jeg rigtig gerne vil i kontakt med jer, men det tlf.nr der står ~70131415~ er lukket for i dag... Hvad gør man så..? Jeg føler det MEGET vigtigt at komme i kontakt med jer, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre. Hvordan skal jeg så forholde mig...? Giver i mig et svar...?
føj sir jeg bare 30. jul 2017 kl. 15:10
Køber en magnum med double caramel idag 30/7. Kl.14.55..den unge kvindelige ekspedient siger..det blir 27 kr..hvorefter jeg påpeger at deres is skilt siger 26 kr. Hun siger at det ikke er blevet rettet, og jeg skal derved betale mere end den aktivere pris. Har endda taget et billede af skiltet. Kunden har åbenbart ikke altid ret..selvom beviser peger i kundens retning. Her gider jeg ikke handle igen
Ukendt 21. feb 2015 kl. 8:28
Hej !
- Nu er det anden gang jeg oplever ikke at få det som jeg har bestilt i jeres butik, af den sammen ekspedient, på kort tid! Selvfølgelig kan det være min fejl, at jeg ikke kigger i posen med det sammen, og ikke når jeg er i toget! Men godt nok træls med den service!!
Anna 13. sep 2014 kl. 18:24
Hej, var idag kl 18 inde i jeres butik. Jeres to ekspedienter havde enormt travlt med hinanden og havde ikke tid til at ekspedere. Jeg ventede i to minutter ca og sagde at jeg skulle videre i teksten. De kunne ikke give mig tilbage på en 200 krone seddel og jeg gik uden varer.
Stih Nilsson 23. jun 2014 kl. 16:58
Hej 7/11 i Nykøbing F
Jeg købte søndag den 22. juni en øl i jeres butik på Banegårdspladsen. Den kostede omkring 21 kr.
Idag kan jeg på netbank se, at der der trukket 300 kr.
Jeg ønsker, at få restbeløbet returneret.
Mvh. Stih Nilsson
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven