Havde en meget dårlig oplevelse med en kvindelig medarbejder af anden etninsk herkomst der var direkte uforskammet og tydeligvis mangler sans for service. Hun kunne lære noget af det øvrige personale. Jeg skulle have oprettet et periodekort 1/6 samme dag som jeg flyttede til Næstved. Da jeg ikke havde sygesikring på min nye adresse insisterede hun på at skulle se mit gamle sygesikring for at kunne oprette mig. Jeg spurgte ind til hvad hun skulle buge det til hvortil svaret var at "det skulle hun bare se"... Jeg spurgte igen og igen, men hun blev blot mere og mere sur så jeg så ingen anden løsning på det end at hente det sygesikring og så komme tilbage. Da jeg kom tilbage blev jeg (heldigvis) ekspederet af en anden som blot skulle se noget billed id (kørekort var fint) og lidt efter var jeg oprettet.
Magen til skrankepave skal man godt nok lede længe efter. Hun hader tydeligvis sit job, men det skal jo ikke gå ud over kunderne.
Super dejligt personale de har på banegårdspladsen i Næstved.
Altid i godt humør og venlige.
Det burde være en selvfølge når man arbejder med kunder, men det er desværre ikke sådan allevegne.
De skal have et stort skukderklap - og mere i løn - det fortjener de helt bestemt.
Håber da selv st de får lov at læse dette.
Mvh Ghita (mistral)
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven
Kommentarer (3)
Anders 04. jun 2014 kl. 11:27
Havde en meget dårlig oplevelse med en kvindelig medarbejder af anden etninsk herkomst der var direkte uforskammet og tydeligvis mangler sans for service. Hun kunne lære noget af det øvrige personale. Jeg skulle have oprettet et periodekort 1/6 samme dag som jeg flyttede til Næstved. Da jeg ikke havde sygesikring på min nye adresse insisterede hun på at skulle se mit gamle sygesikring for at kunne oprette mig. Jeg spurgte ind til hvad hun skulle buge det til hvortil svaret var at "det skulle hun bare se"... Jeg spurgte igen og igen, men hun blev blot mere og mere sur så jeg så ingen anden løsning på det end at hente det sygesikring og så komme tilbage. Da jeg kom tilbage blev jeg (heldigvis) ekspederet af en anden som blot skulle se noget billed id (kørekort var fint) og lidt efter var jeg oprettet.
Magen til skrankepave skal man godt nok lede længe efter. Hun hader tydeligvis sit job, men det skal jo ikke gå ud over kunderne.
anine 13. apr 2014 kl. 8:42
Her i Nykøbing, er personalet fantastisk, de smiler, og der er ikke en dag hvor de ikke behandler os godt😃 Løn forhøjelse helt sikkert
Ghita Mejer 21. sep 2013 kl. 6:19
Super dejligt personale de har på banegårdspladsen i Næstved.
Altid i godt humør og venlige.
Det burde være en selvfølge når man arbejder med kunder, men det er desværre ikke sådan allevegne.
De skal have et stort skukderklap - og mere i løn - det fortjener de helt bestemt.
Håber da selv st de får lov at læse dette.
Mvh Ghita (mistral)
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven