> > > > Nordea Rødovre Afdeling

Nordea Rødovre Afdeling

Ring til stedet...
Tårnvej 151
2610 Rødovre
Vis vejen
70 33 33 33
55.6794119, 12.4539532
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 16.00
  • tirsdag
    10.00 - 16.00
  • onsdag
    10.00 - 16.00
  • torsdag, Skærtorsdag, 2. apr
    ikke kendt [1]
  • fredag, Langfredag, 3. apr
    ikke kendt [2]
  • lørdag
    lukket
  • søndag, 1. påskedag, 5. apr
    ikke kendt [3]
[1] Ingen data for Skærtorsdag. Ring til stedet...!
Sædvanlige åbningstider 10.00 - 17.00
[2] Ingen data for Langfredag. Ring til stedet...!
Sædvanlige åbningstider 10.00 - 16.00
[3] Ingen data for 1. påskedag. Ring til stedet...!
Sædvanlige åbningstider lukket
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

31. mar kl. 21:07

Formentlig den dårligste fial i danmark. Kom væk derfra, svær at få kontakt til, lever på ingen måde op til deres aftaler -hvilket de gerne bekræfter fra hovedkontorets side.

9. jan 2013 kl. 16:26

De er en bank,de ka godt bruge selv lavindkomstgrupper,men når deselv låner pengeud,eller gir kassekredit,er renten derefter meget høj 15-20%åop.er heller ik på netbank,ka bedre li den personlige betjening,den gør mig meget mere tryg!ik alt nyt er godt!man hører om folk,som ka hacke AlT!såå...

19. apr 2012 kl. 10:57

jeg kan ikke komme på netbank

19. apr 2012 kl. 10:56

Jeg kan ikke komme ind på min netbank konto. Der er nogen der sigder når det er gået 30 dag ud læber det. SZå derfor vil jeg ha en ny log ind med avetalanumme.

Mange Hilsen
Birgitte Ohlhoff

2. apr 2012 kl. 14:58

Deres lærling-rådgivere er godt nok inkompetent, er ude af stand til at træffe beslutning selv. Han måtte forlade mit bord op til flere gange i de 10 minutter jeg var der, måtte sige tak og pænt forlade det såkaldte rådgivning. Farvel Nordea! Syndt, meget syndt at I er blevet til Rådgivningsfillial. I mister squ mange kunder ved at forvandle alle jeres kasse-filialer til dette. Ikke alle bruger Netbank, og er stadig trygt ved at ved gå ned til kassen, frem for Netbanken. Og hvis det ikke skulle være løgn, NemID er noget lort, har bedt utallige gange om aktivering, og jeg får flere af disse "koder" lortet virker aldrig!.. Netbanking/NemID kan r**** mig et stykke!

30. mar 2012 kl. 15:58

Bankpersonale tænker mange gange kun på penge og aldrig på følelser og indsigt i menneskers situation. Det skal laves om..

Lignende steder