Har skrevet til vores bankrådgiver den 9. marts - vi har den 16, marts og har INTET hørt endnu. Hvordan fanden er det I behandler jeres kunder ?????????????
Hej
Er der noget galt med 70333333. Nu har jeg prøvet 10 gange. Den ringer 2 gange og så bliver man afbrudt. Så er det godt nok svært at komme i kontakt med jer.
Kommentarer (7)
bank skifte 31. jan 2017 kl. 9:38
Derfor skift bank. De har ventetid på 45 minutter der chat er skod. Stiller alm spørgsmål og de kan ikke svare
Tjekkiske koruna 28. sep 2016 kl. 10:40
Kan man afhente Tjekkiske koruna i jeres filil i Hvidovre idag
Lena 16. mar 2015 kl. 10:39
Har skrevet til vores bankrådgiver den 9. marts - vi har den 16, marts og har INTET hørt endnu. Hvordan fanden er det I behandler jeres kunder ?????????????
Lone 05. feb 2014 kl. 13:03
20min ventetid på telefonen er bare ikke i orden
Allan Carlsen 21. okt 2013 kl. 14:40
Hej
Er der noget galt med 70333333. Nu har jeg prøvet 10 gange. Den ringer 2 gange og så bliver man afbrudt. Så er det godt nok svært at komme i kontakt med jer.
Allan Carlsen
Allan Carlsen 21. okt 2013 kl. 14:37
Kommentar
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Hvidovre Afdeling