Nordea Hvidovre Afdeling

Åben
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 16.00
  • tirsdag
    10.00 - 16.00
  • onsdag
    10.00 - 16.00
  • torsdag
    10.00 - 17.00
  • fredag
    10.00 - 16.00
  • lørdag
    lukket
  • søndag
    lukket
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

23. okt kl. 12:23

Rødovre den 23-10-2017
Nordea
Vedr.: ”Blokering af netbank – dine oplysninger skal opdateres”
Det var dog det frækkeste brev, jeg nogensinde har modtaget. Dateret den 16-10-2017 med overskriften ”Blokering af netbank – dine oplysninger skal opdateres”. Ethvert dannet menneske ville have skrevet formålet før truslen? Hvilke oplysninger skal opdateres? Notér dog de oplysnin-ger, De har, så jeg kan rette eller supplere. Hvis det er, hvad De mener med ordet opdatere?
Altså: Hvis De sender mig spørgsmålene på papir, skal jeg efter bedste evne svare, men det, som Deres IT-nørder har strikket sammen, kan jeg ikke bruge.
Jeg har reageret ved den 19-08-2017 at skrive til min bank”rådgiver” og forklare, at det tog mere end 20 minutter at besvare. Svaret kom ikke fra ham, men fra en fremmed ved navn Songul Sahin. Og den danske tekst var så ringe, at jeg ikke fik lyst til at gå videre.
I går var jeg til selskab, hvor en pensioneret erhvervsbankmand fra Nordea udtrykte, at det var mere end svært at få de ønskede oplysninger fra kunderne. Min eneste tanke var: Hvorfor mon det? Det skulle vel ikke være, fordi det ikke er så nemt at svare, sådan som spørgsmålene er formuleret?
Truslen om at hindre mig adgang til netbanken er ulovlig, og jeg overvejer nu at lægge sag an mod Nordea. I øvrigt er denne trussel lige så diffus som alt andet fra Nordea, idet det er ganske uklart, hvad ”adgang” betyder. Hvis De hindrer mig i at komme til mine penge, er den helt gal! Og i fald mine kreditorer ikke får deres penge, er det værst for Dem, når det kommer ud, at De er skyldig.
Deres breve er ikke underskrevne, så man ved ikke hvem, der fører pennen. Ligeledes ved man ikke, hvem der tager røret, hvis man ringer. Og jeg er ikke vokset op med telefoner, og hader at tale i telefon med en mig ukendt person, der i dag nemt kunne sidde i Delhi eller i Dubai?
Og tager De min Netbank, er sagen nem: Så skifter jeg straks bank til én, der er servicevenlig.
Det er grotesk, at netop den svenske bank, Nordea, siges at være én af de største syndere mht. hvidvaskning og terrorfinanciering. Citat: ”Det var i juni 2016, at Finanstilsynet anmeldte Nordea. Tilsynet var i en undersøgelse kom-met frem til, at banken ikke havde overholdt reglerne for bekæmpelse af hvidvask og terror-finansiering.”
Men, at mit lille rådgivende énmandsfirma skal terroriseres på grund af Deres dårlige samvittighed, går over min forstand. Fy da føj!
Jeg afventer et skema, som De kan sende til ”leif.lind@get2net.dk”, så vi sparer det svenske Post-Nord for at betræde vor indgang og lægge kuverter i min brevkasse.
Med venlig hilsen Leif Lind

31. jan kl. 9:38

Derfor skift bank. De har ventetid på 45 minutter der chat er skod. Stiller alm spørgsmål og de kan ikke svare

28. sep 2016 kl. 10:40

Kan man afhente Tjekkiske koruna i jeres filil i Hvidovre idag

16. mar 2015 kl. 10:39

Har skrevet til vores bankrådgiver den 9. marts - vi har den 16, marts og har INTET hørt endnu. Hvordan fanden er det I behandler jeres kunder ?????????????

05. feb 2014 kl. 13:03

20min ventetid på telefonen er bare ikke i orden

03. jan 2014 kl. 9:40

Jeg Skrives Igår.
Og bed om en svar. 100433 1997
SMM Happy New Year

Lignende steder