Købte igår en jorbærtærte til 75 kr hos bageren . Skilt creme og grynet creme . Vi spiste den men den var ikke god ! Ærgerligt til den pris og godt man ikke skulle ha gæster . Man kunne jo ikke servere sådan en kage :( handler ikke jordbærtærter hos bager
05. aug 2020 kl. 15:00
Købte igår en stor jordbær tærte hos bageren til 75 kr.
Skilt creme og grynet . Vi spiste den , men kunne ikke servere den for gæster da den var uspiselig . Handler ikke jordbær tærter der mere !
Jeres vinafdeling fremstræder forfærdeligt rodet. Den sparsomme skiltning er misvisende og de annoncerede tilbud står tilfældigt rundt i lokalet, så man skal lede omhyggeligt (nærmest som findeleg) for at finde tilbuddene. Den samme vin er ofte placeret flere steder i lokalet. Det hele virker meget uprofessionelt og sjusket.
Jeg er virkelig godt gal i skralden. I dag har min mand og jeg været i jeres forretning for bl.a. at købe Lurpak smør til 10 kr., som I længe har annonceret med i aviserne. Vi fik imidlertid en lang næse, da vi så, at smørret allerede var udsolgt, men der ville komme ny forsyning kl. 13.30.
Min mand kører atter over til jer blot for at konstatere, at nu har Arla meldt ud, at de ikke kan levere mere smør. Hvad er det for en måde at drive forretning på. Det er kun at gøre grin med jeres kunder. I må da have vidst, at når tilbuddet kun gælder en dag, kommer der selvfølgelig mange med det samme.
Jeg ved ikke, hvor meget smør I har bestilt, men det har åbenbart ikke været ret meget, når det allerede var udsolgt sidst på formiddagen.
Jeg havde en meget ubehagelig oplevelse nede i jeres butik i dag , gik faktisk grædende og Chokeret fra butikken.
Jeg havde betalt min cafe latte hos en sød ung pige i bageren og gik hend for at fylde den i koppen da en ældre kvinde kommer løbende og irreteret siger at jeg havde taget en stor kop og kun betalt for en lille. jeg når ikke sige mere men går hend for at betale 5 kr mere , som den unge pige ikke forstår da koppen slet ikke er stor men lille. Imens jeg betaler hører jeg at den ældre Ekspedient står og taler om mig til 3 andre kunder "At jeg i det mindste kunne spørge om råd hos hende hvis jeg ikke vidste hvad jeg gjorde og det var ikke i orden at jeg bare selv gik hend og tog , hvilket jo slet ikke var tilfældet , hun talte så højt at jeg sagtens kunne høre det og gik derhen og kommenterede at det var en meget dårlig måde at behandle kunder på. Jeg blev så ked af det og spurgte efter en ansvarlig, men blev mødt af to ansatte som bare sagde at der ikke var nogen og så var det det...Den unge pige gav sit samtykke til at det var en dårlig behandling jeg havde fået.
Jeg har før bemærket at den samme kvinde har virket ustabil og irriteret som om hun ikke rigtig magter sit job men synes ikke det bør gå ud over jeres kunder. jeg var ved at løbe fra mit bankkort som den unge pige var så sød at komme med , da jeg ellers var så ked af det og var gået uden. Så ærgeligt......
For godt en uge side ville jeg købe en fersk kylling fra "De fem gårde"som et annonceret medlemstilbud (mail den 24/3). Men butikken havde ikke varen hee ugen. Jeg fik besked på at komme igen mandag, men fik blot at vide at man ikke fik varer om søndagen og at tilbuddet ikke længere var gældende? Påske lørdag morgen var jeg i forretningen og havde (iøvrigt sammen med flere andre kunder) taget tre pakker cirkel´kaffe som var et tilbud (mail 4/4).Jeg og de andre kunder blev afvist ved kassen,at dette tilbud ikke var gældende før efter påske???? Jvf. en tilbudsmail var det et tilbud jeg fik den 4/4 med mail. Det begynder at danne sig et mønster. Man sender folk et tilbud og afviser dem ved kassen. Er det en nyt forsøg på at lokke flere kunder til??
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Middelfart
Kommentarer (5)
Købte igår en jorbærtærte til 75 kr hos bageren . Skilt creme og grynet creme . Vi spiste den men den var ikke god ! Ærgerligt til den pris og godt man ikke skulle ha gæster . Man kunne jo ikke servere sådan en kage :( handler ikke jordbærtærter hos bager 05. aug 2020 kl. 15:00
Købte igår en stor jordbær tærte hos bageren til 75 kr.
Skilt creme og grynet . Vi spiste den , men kunne ikke servere den for gæster da den var uspiselig . Handler ikke jordbær tærter der mere !
JN 25. aug 2017 kl. 14:59
Jeres vinafdeling fremstræder forfærdeligt rodet. Den sparsomme skiltning er misvisende og de annoncerede tilbud står tilfældigt rundt i lokalet, så man skal lede omhyggeligt (nærmest som findeleg) for at finde tilbuddene. Den samme vin er ofte placeret flere steder i lokalet. Det hele virker meget uprofessionelt og sjusket.
Hanne Nielsen 11. aug 2017 kl. 14:57
Jeg er virkelig godt gal i skralden. I dag har min mand og jeg været i jeres forretning for bl.a. at købe Lurpak smør til 10 kr., som I længe har annonceret med i aviserne. Vi fik imidlertid en lang næse, da vi så, at smørret allerede var udsolgt, men der ville komme ny forsyning kl. 13.30.
Min mand kører atter over til jer blot for at konstatere, at nu har Arla meldt ud, at de ikke kan levere mere smør. Hvad er det for en måde at drive forretning på. Det er kun at gøre grin med jeres kunder. I må da have vidst, at når tilbuddet kun gælder en dag, kommer der selvfølgelig mange med det samme.
Jeg ved ikke, hvor meget smør I har bestilt, men det har åbenbart ikke været ret meget, når det allerede var udsolgt sidst på formiddagen.
Helle Marianne Dyrholm 09. apr 2015 kl. 23:50
Jeg havde en meget ubehagelig oplevelse nede i jeres butik i dag , gik faktisk grædende og Chokeret fra butikken.
Jeg havde betalt min cafe latte hos en sød ung pige i bageren og gik hend for at fylde den i koppen da en ældre kvinde kommer løbende og irreteret siger at jeg havde taget en stor kop og kun betalt for en lille. jeg når ikke sige mere men går hend for at betale 5 kr mere , som den unge pige ikke forstår da koppen slet ikke er stor men lille. Imens jeg betaler hører jeg at den ældre Ekspedient står og taler om mig til 3 andre kunder "At jeg i det mindste kunne spørge om råd hos hende hvis jeg ikke vidste hvad jeg gjorde og det var ikke i orden at jeg bare selv gik hend og tog , hvilket jo slet ikke var tilfældet , hun talte så højt at jeg sagtens kunne høre det og gik derhen og kommenterede at det var en meget dårlig måde at behandle kunder på. Jeg blev så ked af det og spurgte efter en ansvarlig, men blev mødt af to ansatte som bare sagde at der ikke var nogen og så var det det...Den unge pige gav sit samtykke til at det var en dårlig behandling jeg havde fået.
Jeg har før bemærket at den samme kvinde har virket ustabil og irriteret som om hun ikke rigtig magter sit job men synes ikke det bør gå ud over jeres kunder. jeg var ved at løbe fra mit bankkort som den unge pige var så sød at komme med , da jeg ellers var så ked af det og var gået uden. Så ærgeligt......
Niels Ole Frederiksen 07. apr 2012 kl. 11:33
For godt en uge side ville jeg købe en fersk kylling fra "De fem gårde"som et annonceret medlemstilbud (mail den 24/3). Men butikken havde ikke varen hee ugen. Jeg fik besked på at komme igen mandag, men fik blot at vide at man ikke fik varer om søndagen og at tilbuddet ikke længere var gældende? Påske lørdag morgen var jeg i forretningen og havde (iøvrigt sammen med flere andre kunder) taget tre pakker cirkel´kaffe som var et tilbud (mail 4/4).Jeg og de andre kunder blev afvist ved kassen,at dette tilbud ikke var gældende før efter påske???? Jvf. en tilbudsmail var det et tilbud jeg fik den 4/4 med mail. Det begynder at danne sig et mønster. Man sender folk et tilbud og afviser dem ved kassen. Er det en nyt forsøg på at lokke flere kunder til??
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Middelfart