Min datter og jeg skulle købe noget i butikken på Strøget den 8. december. Vi går til kassen og hun swiper sit kort. Den går ikke igennem (rigtigt) bliver der sagt, hun gør det igen og der står “godkendt” på hendes telefon - beløbet er nu reserveret to gange.
Damen bag skranken siger at fordi der ikke er kommet en bon, så vil hun ikke udlevere varerne, også selvom vi siger at beløbet står som reserveret hele TO gange og telefonen skrev at det var godkendt.
Vi måtte først få dem da jeg havde betalt med mit kort.
Betjeningen var hverken venlig eller behagelig. Vi bliver fortalt at pengene ikke vil blive trukket fra min datters kort, de vil bare forsvinde fra de “reserverede” beløb. Heldigvis var det ikke mange penge, tænk hvis det havde været 5.000 kroner gange to som kontoen nu manglede fordi de var reserveret?
Næste dag er den ene reservation forsvundet, men den anden står der stadig. Vi venter et par dage mere, nu bliver beløbet HÆVET? og vi går ind i butikken igen.
En kvinde bag skranken ruller med øjnene fordi vi ikke bare køber hendes “de kommer retur på et tidspunkt” og vi får efter at have presset hårdt på, lov til at tale med butikkens manager.
Manageren siger at vi skal vente 3-5 hverdage og komme ind igen hvis vi ikke har fået det ene beløb tilbage (der er jo både trukket på mit og min datters kort)
I dag står vi så i butikken og taler med en mand der på en nedladende måde siger at vi skal gå online og bede om at få pengene tilbage. Vi er nu ret så vrede. Vi har VADET ind til butikken TO gange og får at vide at “det kan han ikke gøre noget ved” - Jeg siger til ham at det er Zara der har taget penge de ikke var berettiget til, så det virker totalt urimeligt at jeg nu skal til at kæmpe for at få penge, der vel dybest set er stjålet, tilbage. Han ruller også med øjenene og meget modvilligt kalder han på manageren der på ingen måder kan huske at hun bad os komme tilbage. Beskeden var klar, vi skal SELV tigge om at få de penge der er stålet, tilbage.
De gider ikke svare deres chat (har hængt uden svar i 25 minutter) og de har ikke et telefonnummer der bliver besværet. Hold dig væk hvis du vil passe på dine penge!
Kommentarer (1)
Mette Bloch 14. dec 2022 kl. 18:10
FRYGTELIG "service"
Min datter og jeg skulle købe noget i butikken på Strøget den 8. december. Vi går til kassen og hun swiper sit kort. Den går ikke igennem (rigtigt) bliver der sagt, hun gør det igen og der står “godkendt” på hendes telefon - beløbet er nu reserveret to gange.
Damen bag skranken siger at fordi der ikke er kommet en bon, så vil hun ikke udlevere varerne, også selvom vi siger at beløbet står som reserveret hele TO gange og telefonen skrev at det var godkendt.
Vi måtte først få dem da jeg havde betalt med mit kort.
Betjeningen var hverken venlig eller behagelig. Vi bliver fortalt at pengene ikke vil blive trukket fra min datters kort, de vil bare forsvinde fra de “reserverede” beløb. Heldigvis var det ikke mange penge, tænk hvis det havde været 5.000 kroner gange to som kontoen nu manglede fordi de var reserveret?
Næste dag er den ene reservation forsvundet, men den anden står der stadig. Vi venter et par dage mere, nu bliver beløbet HÆVET? og vi går ind i butikken igen.
En kvinde bag skranken ruller med øjnene fordi vi ikke bare køber hendes “de kommer retur på et tidspunkt” og vi får efter at have presset hårdt på, lov til at tale med butikkens manager.
Manageren siger at vi skal vente 3-5 hverdage og komme ind igen hvis vi ikke har fået det ene beløb tilbage (der er jo både trukket på mit og min datters kort)
I dag står vi så i butikken og taler med en mand der på en nedladende måde siger at vi skal gå online og bede om at få pengene tilbage. Vi er nu ret så vrede. Vi har VADET ind til butikken TO gange og får at vide at “det kan han ikke gøre noget ved” - Jeg siger til ham at det er Zara der har taget penge de ikke var berettiget til, så det virker totalt urimeligt at jeg nu skal til at kæmpe for at få penge, der vel dybest set er stjålet, tilbage. Han ruller også med øjenene og meget modvilligt kalder han på manageren der på ingen måder kan huske at hun bad os komme tilbage. Beskeden var klar, vi skal SELV tigge om at få de penge der er stålet, tilbage.
De gider ikke svare deres chat (har hængt uden svar i 25 minutter) og de har ikke et telefonnummer der bliver besværet. Hold dig væk hvis du vil passe på dine penge!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Zara