Utilfreds kunde.
Tirsdag d. 28/7-2020 var jeg inde og købe ny Iphone SE. Fik at vide af sælger at jeg skulle have et nyt abonnement i 6 måneder, hvor efter jeg kunne opsige det nye og beholde det jeg havde. Det betyder at jeg skal betale til 2 abonnementer i 6 måneder. Skulle så onsdag ringe til Telenor kundeservice og opsige det nye abonnement. Det er hermed gjort. Men personen i kundeservice sagde at det ikke havde været nødvendigt at lave det nye abonnement så jeg skulle betale for 2 abonnementer. Han kunne desværre ikke ændre det da telefonen var igang. Jeg føler mig snydt på det groveste og forventer at blive kontaktet så det kan blive rettet. Hvis ikke vil jeg og min mand efter de 6 måneder se os om efter en mere troværdig leverandør af abonnementer.
Kommentarer (3)
Jane Busk Sørensen 29. jul 2020 kl. 10:56
Utilfreds kunde.
Tirsdag d. 28/7-2020 var jeg inde og købe ny Iphone SE. Fik at vide af sælger at jeg skulle have et nyt abonnement i 6 måneder, hvor efter jeg kunne opsige det nye og beholde det jeg havde. Det betyder at jeg skal betale til 2 abonnementer i 6 måneder. Skulle så onsdag ringe til Telenor kundeservice og opsige det nye abonnement. Det er hermed gjort. Men personen i kundeservice sagde at det ikke havde været nødvendigt at lave det nye abonnement så jeg skulle betale for 2 abonnementer. Han kunne desværre ikke ændre det da telefonen var igang. Jeg føler mig snydt på det groveste og forventer at blive kontaktet så det kan blive rettet. Hvis ikke vil jeg og min mand efter de 6 måneder se os om efter en mere troværdig leverandør af abonnementer.
Sofie Ramy Corfitsen 18. jan 2016 kl. 16:05
Hej. Har jeg mulighed, for at købe en iphone 6s idag hos jer? og så også fåden med idag?
Mvh sofie
Tore 12. okt 2014 kl. 11:18
Hej
Min søn har glemt sin adgangskode til sin iphone5.
Kan i hjælpe med at låse den op?
Vh tore
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Telenor Bruuns Galleri