tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
Kommentarer (2)
John Example 12. maj 2017 kl. 10:01
Slap dog af Roland.
Jørgen Roland Vestrgaard 27. aug 2014 kl. 23:19
Nu er i gået langt over stregen. Jeg oprettede et abonnement hos TDC i jeres butik i Søndergade i Aarhus. Det gik hurtigt op for mig, at det ikke virkede. Ham, jeg handlede med var flink og forstående, jeg havde ringet i forvejen og jeg havde min PC med, han hjalp mig med opsætningen og lovede mig, at jeg kunne komme ned og få indstillet min tlf. og synkronisere den. Jeg ringede atter og klagede over, at der ingen netværk dækning er, atter måtte jeg ned og vise, at det ikke var modemen. I lovede fra starten, at det kunne ændres uden omk. men nej, hver gang vi lavede aftaler lavede I ikke, hvad vi aftalte og i satte gebyr på hver gang i ændrede det. Atter en gang var jeg i butikken og klage over jeres behandling af kunder. Da jeg igen var der nede for, at få indstillet mob.len blev jeg betjent af en ung indvandre (kasse dreng) han skulle hjælpe med, at instille mim Samsung Galaxy Pocket, men han var kun interesseret i, at sælge og jeg måtte sige til ham tre gange, at jeg IKKE skulle købe noget, han blev til syne ladene sur, han indstillede ikke min mob. han sagde "Det eneste jeg kan gøre er, at 0 stille den til fabrik indstilling" og da han udgav sig, som ekspert bad jeg ham om, at gøre det, men uden, at geg mistede mit softwer og dermed SIM kortet, jeg har ikke selv forstand på, hvad han lavede, godt det samme for så var jeg blevet højrystet, han 0 stillede den MED sim kortet i og alt på sim og tlf. hukommelse var væk. Efter, at have talt m. kundeservice blev han og jeg enige om, at jeg skulle gå ned til jer og bede om, at ophæve aftalen. Til sidst havde i givet mig EN bit og 5 timers tale og da jeg oprettede aftalen sagde jeg, at jeg skulle bruge mindst 8 timer, men der var stadigvæk ingen signal på PC.en og atter måtte jeg ned i jeres tyveri forretning og dermed blev det endeligt, at jeg ikke kunne bruge TD her, i Gellerup og det værste er, at I ved, at dækningen ikke er i orden, det har man vidst i flere år. Jeg tog atter kontakt til TDC pr tlf og der var kun en ting i kunne tilbyde, en TV box og da jeg er bolig søgende og kan få et tilbud når, som helst sagde jeg "tak, men nej tak" I dag kom der så et teknikker med en box og , hvad får jer til, at tro jeg skal have noget så er det det forkerte i kom med, jeg skal have refunderet mit tilgodehavende. Jeg fortalte Jer, at jeg skulle have det i orden inden jeg skulle på sygehuset, men det er læææænge siden og jeg har måttet finde en anden udvej. Jeg insistere på, at i omgående sender mit til gode havende i stedet for en teknikker, som ville opsætte en tv. box og jeg kan ikke afmelde mig stofa da deres pakke er inkl. huslejen og den tvungne pakke stiger nu så hvorfor, i stadigvæk VIL have mig ud over kredit værdigheds grænsen er mig uforståelig. Mh. J. Roland Vestergaard. mob. nr. 52220663 hos Lebara og pc.en er oister. og resten kommer til Retshjælpen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på TDC Aarhus City