Den ældre dame der står i kiosken er rigtig uhøflig og snakker ned til mig hver gang jeg skal handle i bageren. Jeg kunne også sige det til hende selv men da jeg handler ind så ofte vil det være akavet. Men håber i snakker med hende om hendes måde at snakke til kunder på. Hvis ikke hun ændre det så kommer jeg ned og siger det selv næste gang
Jeg har stoppet med at handle i butikken fordi der står altid forkert priser på varen og efter betaling man skal står i kioskens kø for at retur eller penge tilbage og hvis der er et tilbud i avisen man får aldrig i butikken
🙃🙃🙃
Jeg er lige kommet hjem med julefrokost fra jer, kolde stive frikaller, kolde fiskefileter og steg. Kedeligt pålæg, det ser ud som om det er anrettet i går. Meget skuffende at skulle byde mine gæster denne luksusanretning som ligner en madpakke. Jeg havde fået dette beskrevet helt anderledes og havde en forventning om lune retter - øv øv og øv
Handler 95 % af vores dagligvarer hos SB Vallensbæk.
Syntes at der på det seneste er tomme hylder og manglende varer.
Skulle i dag bruge Volsted Spegepølse og Oliven olie .
Det er varer vi tidligere har indkøbt i butikken.
Håber at ovenstående bliver modtaget i den ånd det er skrevet.
Ønsker ikke at blive tvunget til at handle i andre butikker.
Jeg handler tit hos jer, og er en tilfreds kunde; madvarerne er gode og personalet er serviceminded.
I går var jeg do ud for noget, som jeg ønsker at kommentere. Jeg lagde mærke til, at en af de ansatte skiftede gårsdagens grønsager ud med nogle friske. Så lidt nysgerrigt spurgte jeg ham, om hvad blev det så af de gamle, da de så stadigvæk gode nok ud? Han fortalte mig, at det bliver kasseret. Så tænker jeg på at det er ærligt, at det bliver ikke enten solgt til halvpris eller måske givet væk til de fattige. Vi ved jo alle, at der stadigvæk findes fattige mennesker i Danmark.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Vallensbæk
Kommentarer (5)
Sonia 03. mar 2023 kl. 8:40
Den ældre dame der står i kiosken er rigtig uhøflig og snakker ned til mig hver gang jeg skal handle i bageren. Jeg kunne også sige det til hende selv men da jeg handler ind så ofte vil det være akavet. Men håber i snakker med hende om hendes måde at snakke til kunder på. Hvis ikke hun ændre det så kommer jeg ned og siger det selv næste gang
Moona khan 18. dec 2019 kl. 8:50
Jeg har stoppet med at handle i butikken fordi der står altid forkert priser på varen og efter betaling man skal står i kioskens kø for at retur eller penge tilbage og hvis der er et tilbud i avisen man får aldrig i butikken
🙃🙃🙃
Luksus juleanretning 06. dec 2019 kl. 12:14
Jeg er lige kommet hjem med julefrokost fra jer, kolde stive frikaller, kolde fiskefileter og steg. Kedeligt pålæg, det ser ud som om det er anrettet i går. Meget skuffende at skulle byde mine gæster denne luksusanretning som ligner en madpakke. Jeg havde fået dette beskrevet helt anderledes og havde en forventning om lune retter - øv øv og øv
Arne Sørensen 09. apr 2016 kl. 12:56
Handler 95 % af vores dagligvarer hos SB Vallensbæk.
Syntes at der på det seneste er tomme hylder og manglende varer.
Skulle i dag bruge Volsted Spegepølse og Oliven olie .
Det er varer vi tidligere har indkøbt i butikken.
Håber at ovenstående bliver modtaget i den ånd det er skrevet.
Ønsker ikke at blive tvunget til at handle i andre butikker.
Betty Chatterjee 20. feb 2015 kl. 21:24
Jeg handler tit hos jer, og er en tilfreds kunde; madvarerne er gode og personalet er serviceminded.
I går var jeg do ud for noget, som jeg ønsker at kommentere. Jeg lagde mærke til, at en af de ansatte skiftede gårsdagens grønsager ud med nogle friske. Så lidt nysgerrigt spurgte jeg ham, om hvad blev det så af de gamle, da de så stadigvæk gode nok ud? Han fortalte mig, at det bliver kasseret. Så tænker jeg på at det er ærligt, at det bliver ikke enten solgt til halvpris eller måske givet væk til de fattige. Vi ved jo alle, at der stadigvæk findes fattige mennesker i Danmark.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Vallensbæk