Jeg bruger ofte jeres bager, og jeg er dybt tilfreds med særligt en bager pige. Jeg har flere gange stødt på en ung lyshåret pige ved navn Anne eller Agnes - noget med a. Ihvertfald har hun har været SÅ ubehøvlet over for mig. For det første taler hun grimt, og derudover skaber hun en utrolig dårlig stemning når man kommer for at købe morgenbrød. For det andet rørte hun ved mit brød uden handsker på (hvilket jeg regner med, er en forventning) og da jeg kommenterede det, spillede hun autoritet kortet og sagde, at jeg bare kunne "skride". Jeg kommer med et smil og godt humør, også forventer jeg skam også det samme igen. Og det mener jeg bestemt ikke at jeg får. Jeg er rigtig utilfreds, og jeg har ikke lyst til at besøge bageren igen, når hun er der. Håber at I får styr på hendes adfærd, så mig (og sikkert også mange andre) har lyst til at besøge jeres bager igen.
Normalt bider man det i sig. Men i dag o. kl. 11 var betjeningen ved den eneste åbne kasse i forretningen, hvor jeg kommer daglig, så modvillig og tvær at man skulle tro medarbejderen deltog i en global surhedskonkurrence. Et par kunder bemærkede det samme, som jeg, der elers aldrig klager over den slags. Men der må da være grænser for den livslede, der møder kunden... Det skræmmer i hvert fald mig langt væk, jeg tager snart hellere bilen til SuperBest, og man fortæller jo sådan noget til andre.
Fem stjerne skal opfattes som den suveræne surhedspris
Med venlig hilsen
Georg Metz
Holsteinsgade 9
2100 København Ø
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Østerbro
Kommentarer (3)
karen 06. aug 2015 kl. 12:38
I am very dissapointed with the rude customer service I received today at the checkout.
Peter 28. sep 2014 kl. 23:29
Jeg bruger ofte jeres bager, og jeg er dybt tilfreds med særligt en bager pige. Jeg har flere gange stødt på en ung lyshåret pige ved navn Anne eller Agnes - noget med a. Ihvertfald har hun har været SÅ ubehøvlet over for mig. For det første taler hun grimt, og derudover skaber hun en utrolig dårlig stemning når man kommer for at købe morgenbrød. For det andet rørte hun ved mit brød uden handsker på (hvilket jeg regner med, er en forventning) og da jeg kommenterede det, spillede hun autoritet kortet og sagde, at jeg bare kunne "skride". Jeg kommer med et smil og godt humør, også forventer jeg skam også det samme igen. Og det mener jeg bestemt ikke at jeg får. Jeg er rigtig utilfreds, og jeg har ikke lyst til at besøge bageren igen, når hun er der. Håber at I får styr på hendes adfærd, så mig (og sikkert også mange andre) har lyst til at besøge jeres bager igen.
Georg Metz 08. aug 2014 kl. 11:09
Normalt bider man det i sig. Men i dag o. kl. 11 var betjeningen ved den eneste åbne kasse i forretningen, hvor jeg kommer daglig, så modvillig og tvær at man skulle tro medarbejderen deltog i en global surhedskonkurrence. Et par kunder bemærkede det samme, som jeg, der elers aldrig klager over den slags. Men der må da være grænser for den livslede, der møder kunden... Det skræmmer i hvert fald mig langt væk, jeg tager snart hellere bilen til SuperBest, og man fortæller jo sådan noget til andre.
Fem stjerne skal opfattes som den suveræne surhedspris
Med venlig hilsen
Georg Metz
Holsteinsgade 9
2100 København Ø
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Østerbro