tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-20.45)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-20.45)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-20.45)
Kommentarer (8)
D.F. 20. nov 2021 kl. 14:16
20/11 2021
I forbindelse med et tobakskøb på dåse, i går, erfarede Jeg at sølvfolien var brudt og der var taget af tobakken.
Jeg var ude for det samme utallige gange i Kvickly i Frederiksværk og det blev aldrig stoppet.
Formodet tyveri; dåsen har kun banderole på den ene side. Da låget er sort og uigennemsigtigt, kan låget løftes i modsatte side af banderole, aluforseglingen kan derefter nemt brydes og tobak kan fjernes. Det sorte låg kan klappes ned igen - og nu kan det ikke ses at forsegling er brudt.
Derefter bevæger tyven sig ned i butikken med anmodning om at få byttet til en anden dåse.
Jeg ringede prompte, fik fat i en overordnet, Jeg gav råd om at ekspedienterne checker hvis dåser byttes.
Fuld imødekommenhed og forståelse - oven i købet med tilbud om at Jeg får byttet dåsen til en ny.
Det kan ikke gøres bedre. Stor tak.
Mvh.
erik larsen 03. nov 2014 kl. 16:43
Hvorfor starter i med tilbudsavisen søndag ?? nu igen 2.november havde i ikke det i reklamerede med. Allerede om formiddagen var det "" udsolgt"" ifølge den stakkels pige ved kassen. ( Luna rødvin 103 kr & gammel dansk med 2 glas 110 kr, ) SURT at køre forgæves,
Aase Jensen 31. okt 2014 kl. 13:34
Jeg har lige været i Brugsen. Da vi ikke mere har en hæveautomat i byen, har vi altid kunnet hæve over beløbet når vi handler i brugsen. I dag spurgte jeg så , om jeg kunne hæve 500 over, desværre var svaret. Da jeg så spurgte, om jeg slet ikke kunne hæve over, var svaret igen, desværre. Umiddelbart efter ( mens jeg stadig stod ved kassen) tilkaldte medarbejderen en anden fordi han skulle have vekslet penge. Der kunne jeg ikke undgå at se, der var rigtig mange penge i kassen, det var altså ikke fordi der ikke var penge til det, men hvorfor så? Er det ny politik i vores brugs, eller kunne han bare ikke lide mit udseende? Jeg følte mig rigtig dårligt behandlet.
Svend E. Pedersen 05. okt 2014 kl. 18:27
Jeg har lige købt to pakker nøgleben hos jer 05.10.2014.
Jeg plejer at sige til vores venner,at sovsen er himmelsk når vi laver stegeben! Men hvor blev smagen af?? der var ingen smag som forventet og det var tørt? Hvor har i købt dette? Jeg køber aldrig mere stegeben hos jer!med gal hilsen
Svend Pedersen Winniesvej 7 3360 Liseleje
Frank Jørgensen 16. apr 2014 kl. 19:35
Vi bor i Kregme. Og vi handler rigtig meget i Brugsen. Det er en uhyre velassorteret forretning og vi har kun mødt venlige og hjælpsomme medarbejdere. Vi vil handler der fremover.
Venlig hilsen
Frank Jørgensen
sven zaber 27. feb 2013 kl. 14:27
Der er iriterende at så mange vare skal sælges som to for en pris.
Der er da ikke alle der køber 2 stk.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Ølsted