tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
man, 30. dec, Ingen data for dag før nytårsaften. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
Kommentarer (5)
Karen Andersson 23. feb 2023 kl. 13:12
Jeg bor i Sabro og handler oftest i Hinnerup - Økonomisk hjælper jeg så godt jeg kan til forskellige organisationer.. Det er grænseoverskridende for mig og jeg bryder mig ikke om at der står en og sælger aviser (tigger) ved indgangen, hver gang jeg kommer..!
Jeg kunne naturligvis finde et andet sted at handle, men syntes rigtig godt om Super Brugsen i Hinnerup..
Med venlig hilsen Karen Andersson
Bjarne Friis Pedersen 28. jul 2021 kl. 13:17
Kære alle i SuperBrugsen Hinnerup
Jeg er en af de kunder der nogen gange har klaget over, at jeg ikke har fået tilbudsprisen. Den fejl er for øvrigt blevet meget mere sjælden på det sidste. Det er tydeligt, at I øver jeg rigtig meget på at gøre det bedre.
Jeg er også kunden, der ikke klager, hvis jeg kommer til at betale appelsinpris for en grapefrugt, som altid er dyrere. Altså er der noget her med gynger og karruseller :-)
Efter at have været fast kunde i SuperBrugsen gennem knap 30 år har jeg lyst til at rose jer alle til skyerne. I gør det helt fantastisk;
- grønt & frugtafdelingen har et kæmpe varieret udvalg - også af økologi
- er der noget som helst jeg mangler, så skaffer i det med et smil
- for nylig havde jeg set et tilbud, hvor tilbudsvaren desværre var udsolgt. Så fik jeg bare en anden (og dyrere vare) til samme pris
- sker der en fejl fra min eller jeres side, så rettes den med konduite
- er der noget jeg ikke lige kan finde, så kan jeg altid få hurtig og effektiv hjælp
- vil jeg have lavet en "gavekurv", så bliver det også ordnet uden ventetid.
Det er altid en en meget fin oplevelse at handle i SuperBrugsen og jeg ser frem til at være kunde der de næste 30 år.
Bedste hilsener, Bjarne Friis Pedersen
Christian Vindstrup 23. aug 2020 kl. 19:05
Superbrugsen Hinnerup,
Mængderabatter på letfordærvelige fødevarer.
Jeg forstår udmærket at Brugsen er en erhvervsvirksomhed, som ønsker at tjene penge, og derfor sælge så mange varer som muligt. Så er det sagt.
Men en af de måder, som I prøver at øge omsætningen på, forekommer mig usympatisk. Det drejer sig om mængderabatter på letfordærvelige fødevarer.
Lad mig give to eksempler. Et positivt og et negativt:
Tilbud på BUKO smøreost. Normalpris 20,95 og tilbudspris for 1 stk. 10,00. Flot tilbud. Ikke noget med mange styk.
Tilbud på stegt rødspættefilet. 4 stk. pakket i bakke. 40,00 pr. bakke. 2 bakker for 70,00. Dette er ikke en rimelig prispolitik for en virksomhed som Brugsen, som på mange måder fremhæver sig selv som forbrugervenlig.
Det er der flere årsager til:
1. Mere end halvdelen af danske husholdninger består af én person ( i mange tilfælde unge og pensionister med lavt budget). Disse skal altså betale mere for varen end den store husholdning, hvor 8 filliter er relevant.
2.Hele den vestlige verden oplever en fedmeepidemi. Mængderabatten forleder forbrugeren til at købe og fortære mere end hensigtsmæssigt (især problematisk for slik, brød og kager)
3. Der er i dag et stærkt stigende fokus på at reducere madspild. Det for store indkøb afledt af mængderabat medfører, at forbrugeren ikke får konsumeret varen i tide, og må kassere det resterende.
4. Jeg har hørt argumentet om, at den lille husholdning blot kan drage nytte af mængderabatten og så nedfryse en del af det købte. Jeg accepterer ikke en løsning med, at jeg skal hengemme fødevarer, når der hele tiden er friske at købe i daglighandelen.
Et par spørgsmål:
a) Hvad er årsagen til at denne praksis er så udbredt i Danmark. Jeg kommer ofte i Tyskland, og oplever aldrig disse mængderabatter på fødevarer der. I mange tilfælde prissættes der i øvrigt efter vægt?
b) Har COOP en overordnet politik for mængderabat?
c) Er rabatten i Hinnerup besluttet lokalt eller dikteret fra central hold?
Glæder mig til at høre jeres svar
Christian Vindstrup
Birgit Kongsgard 25. nov 2016 kl. 20:57
Det er én af grundene til , at jeg undgår at handle i Brugsen...
totalt irriterende , at der så ofte er fejl på bonnen.
OG jeg synes priserne er noget højere end i andre butikker.
mvh Bi.
Jette Hansen 11. okt 2016 kl. 18:16
Så skete det igen!!! Jeg købte tilbudsvarer tre stk 15 kr. Da jeg kom til kassen , checkede jeg priserne, der blev slået ind, dette efter at have siddet på min arbejdsplads og fundet ud af , at andre end mig ofte havde oplevet at rabatten ikke blev trukket fra, når varerne blev slået ind.
Og ganske rigtigt heller ikke denne gang.
Jeg sagde det til den unge mand ved kassen. Han sagde: "det kan jeg desværre ikke gøre noget ved, du må over i posthuset". Det vidste jeg jo godt, da jeg har prøvet det så ofte før.
Der måtte jeg stå i kø et stykke tid, og da det blev min tur, og jeg fik forklaret mig, spurgte den unge mand, hvor varene var, jeg forklarede at de var i mælkekøleren. Så ville den unge mand til at løbe ned og checke priserne i den anden ende af butikken. Da måtte jeg bede om at få pengene udbetalt i stedet for. Jeg har simpelthen ikke tid til at vente mere på den tid af dagen, hvor jeg skal hjem og lave mad. Så jeg måtte klare mig uden.
Jeg synes, det er en meget dårlig service og faktisk en smule snyd at man ikke får tasted varerne ind til den korrekte tilbudspris, og da det åbenbart ikke kun er mig , der oplever det den ene gang efter den anden, vil jeg bede Jer om at kigge nærmere på Jeres procedure omkring dette. Jeg lægger stort set alle mine indkøb og dermed mange penge i SuperBrugsen Hinnerup og det samme gør mine før omtalte kolleger, så vi håber, at I vil tage os alvorligt.
Venlig hilsen Jette Hansen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Hinnerup