tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
Kommentarer (15)
Birgit Holm 12. dec 2016 kl. 18:32
d. 9.12 købte jeg laks på frost. Først da jeg kom hjem opdagede jeg, at sidste salgsdag var d. 16.11. Jeg ringede straks og gjorde opmærksom på problemet. Fik at vide, at jeg kunne komme og få pengene tilbage. Der er 25 - 30 km retur mellem min bopæl og SuperBrugsen. Det gjorde jeg opmærksom på, da jeg vendte tilbage og fik pengene for fisken uden problemer. En plade chokolade eller lign ville have været god service for min ulejlighed og ekstraudgifter på kørsel.
Tine Lützen 15. okt 2016 kl. 9:25
Jeg henvendte mig til hedensted superbrugs' Delikatessen, fordi jeg skal til en fest, hvor delikatessens personale laver maden. Jeg har cøliaki, populært kaldet glutenallergi, hvilket betyder, at jeg ikke tåler Bl a hvedemel og heller ikke mad, der har været i berøring med almindeligt brød. Problemet kunne være løst, hvis man havde givet mig glutenfri brød, som man har i butikken. Man kunne også, hvilket jeg foreslog, lægge pålæg til side til mig, så jeg selv kunne have mit brød med. Men bestyreren sagde, jeg bare kunne tage pålægget af og lægge på mit eget brød.
Jeg har haft sygdommen i 18 år. I starten mødte jeg megen mangel på forståelse, men i dag forstår alle i madbranchen at tage hensyn. Blot ikke SuperBrugsen i Hedensted. Jeg overhørte i telefonen, at man tvivlede på, om jeg talte sandt.
Så det var en meget dårlig oplevelse.
Lone 05. apr 2016 kl. 10:29
Min absolutte favoritbutik.
Der er altid varer på hylderne, priser/kvitteringerne passer og de varer jeg har købt, har altid været friske.
god kundeservice 31. mar 2015 kl. 17:37
En lille opmuntring herfra. Jeg har da også været uheldig med vare, der har været dårlige, men så gik jeg tilbage til butikken og jeg fik pengene uden problemer. Der findes ikke forretninger der er total fejlfri. Dejlig atmosfære og god betjening.
Larsen og Madsen 03. sep 2013 kl. 16:13
Nogle firmaer annoncerer med "at vi vil så gerne have at I bliver lidt længere" i Superbrugsen må det være lige omvendt. Der er så koldt i hele forretningen at man skynder sig efter det man absolut skal have. For ikke at tale om i grøntafdelingen, jeg må flere gange gå ud, da der er så koldt at jeg ikke kan opholde mig derinde i mere end et par minutter - ikke noget med impulskøb der. Godt der er flere forretninger i Hedensted hvor man kan få varmen . Brrrr. fryser endnu
Hanne Isbak 06. jul 2013 kl. 12:07
Hejsa.
Jeg har lige købt 4 bakker jordbær til 25 kr. pr stk. Da jeg piller dem herhjemme er der lidt over en halv bakke der er rådne/mugne/ uspiselige, og bærrene er helt sikkert ikke plukket i dag. Det synes jeg er møg ærgerligt for jer og mig. Jeg er ellers stor fan af jeres butik, men hvis jordbærrene ikke er nyplukkede skal de ikke koste 25 kr. Øv
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Hedensted