Hej,har flere gange påtalt jeres dårlige kørende flaske automater,oplevede i går at begge automater ikke virkede. Den gode medarbejder prøvede at rengøre de meget meget urene automater med lidt glasrens og en tør klud. Det fjerner jo ikke det ulækker snask der sidder og slet ikke det klistrede stas der forhindre klapperne i at tager flaskerne. Anbefaler en meget højre hygiene i jeres maskiner.
P.S. Det tog mig kun 35min at få afleveret mine flasker, skøn sådan en lørdag morgen
Jeg har altid været kunde i brugsen, men i dag har jeg et problem med det.
Jeg føler hos jer er der tilsyneladende A og B kunder. I har åbenlyst mange rabataftaler som A kuderne kan bruge og få forskellige rabatter åbenbart ikke samme rabat til alle A kunderne, det ses ved at den ved kassen skal ringe et eller andet std hen for at få at vid om det er 10 eller 12 % rabat kunden skal have, imedens kan jeg som B kunde stå i køen og vendte og det tager sin tid.
Sidst jeg var i brusen var der en såkaldt A kunde foran mig i køen ved kassen, jeg måtte vendte medens den unge mand ved kasse ringde for at få rabatten opgivet samtidig ringed hans anden tlefon og sad og talte i 2 telefon samtidig med han skannede vare ind og tog imod penge.
Kan du forstå jeg føler mig som B kunde. Selvfølgelig kan jeg bare gøre mine indkøb i Netto, men det er ikke det jeg vil.
Hvor ville det være rart med nogen oprydning + jeg finder ofte varer som er overskredet sidste salgsdag. Andre steder får man et eller andet (kaffe, vin el. lign. men åbenbart ikke i Superbrugsenbrugsen!! Det er jeg meget utilfreds med i en ellers flot og go' forretning med en flink betjening!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Strandby Plads
Kommentarer (3)
liljen vestergaard 31. mar 2013 kl. 8:58
Hej,har flere gange påtalt jeres dårlige kørende flaske automater,oplevede i går at begge automater ikke virkede. Den gode medarbejder prøvede at rengøre de meget meget urene automater med lidt glasrens og en tør klud. Det fjerner jo ikke det ulækker snask der sidder og slet ikke det klistrede stas der forhindre klapperne i at tager flaskerne. Anbefaler en meget højre hygiene i jeres maskiner.
P.S. Det tog mig kun 35min at få afleveret mine flasker, skøn sådan en lørdag morgen
kurt Lykke 21. nov 2012 kl. 11:38
Jeg har altid været kunde i brugsen, men i dag har jeg et problem med det.
Jeg føler hos jer er der tilsyneladende A og B kunder. I har åbenlyst mange rabataftaler som A kuderne kan bruge og få forskellige rabatter åbenbart ikke samme rabat til alle A kunderne, det ses ved at den ved kassen skal ringe et eller andet std hen for at få at vid om det er 10 eller 12 % rabat kunden skal have, imedens kan jeg som B kunde stå i køen og vendte og det tager sin tid.
Sidst jeg var i brusen var der en såkaldt A kunde foran mig i køen ved kassen, jeg måtte vendte medens den unge mand ved kasse ringde for at få rabatten opgivet samtidig ringed hans anden tlefon og sad og talte i 2 telefon samtidig med han skannede vare ind og tog imod penge.
Kan du forstå jeg føler mig som B kunde. Selvfølgelig kan jeg bare gøre mine indkøb i Netto, men det er ikke det jeg vil.
Jørgen Pedersen 21. jan 2012 kl. 15:37
Hvor ville det være rart med nogen oprydning + jeg finder ofte varer som er overskredet sidste salgsdag. Andre steder får man et eller andet (kaffe, vin el. lign. men åbenbart ikke i Superbrugsenbrugsen!!
Det er jeg meget utilfreds med i en ellers flot og go' forretning med en flink betjening!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Strandby Plads