tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 09.00-20.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 09.00-20.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 09.00-20.00)
Kommentarer (14)
Pernille 22. jun 2016 kl. 14:32
Høyrupsalle 4 a 1 th 2900 Hellerup . Jeg mangler at modtage min pakke med juicer , har været hjemme hele dagen og ventet hvor når kommer det lovede i ville komme i formiddags mvh p
Kirsten Kærgaard Jensen 01. dec 2015 kl. 14:01
Undertegnede har den 25 nov afsendt en mindre pakke som brev til Anne-Marie Dessau, Svanevænget 1, 3 tv 2100 Kbh Ø, men vedkommende har ikke modtaget denne mindre pakke, som indeholder en taske. Vil høre om posthuset i Hellerup har informationer om denne forsendelse. Mvh Kirsten Kærgaard Jensen, Hyldestub 1, 6470 Sydals
JAcob 15. nov 2015 kl. 18:04
1,5 kg reklamer har jeg fået i weekenden og det vel at mærke på trods af at jeg har et reklamer nej tak skilt. Nu postomdeles de så alligevel, fordi firmaerne kan købe sig til den ret. Det er hul i hovedet at have sådan en modsat rettet politik, hvis reklamer nej tak skiltet skal have betydning så skal det være et reelt nej tak. Så nu har jeg besluttet mig for at enhver reklame jeg modtager i min postkasse vil blive lagt i en af de røde postkasser - så kan postdanmark selv sortere skidtet og er vi nok der gør sådan lærer de det nok med tiden.
REKLAMER NEJ TAK 15. nov 2015 kl. 17:56
Jeg har i weekenden modtaget 1,5 kg reklamer. Min postkasse er forsynet med et tydeligt "Reklamer Nej Tak" mærke, men reklamerne kommer nu i et omslag, hvor der står at de uanset sådan et skilt skal omdeles. Det er en hån mod os borgere, der udtrykkeligt har frabedt os reklamer og det er en hån mod postvæsenets egen sortering med mærket Reklamer Nej Tak.
Jeg er sikker på at det handler om at firmaerne nu har den tilkøbsmulighed at de kan betale for at vi får dem omdelt alligevel, men det giver ingen mening at post Danmark først tilbyder en service, der sikrer at man ikke får reklamer og siden uddeler dem alligevel.
Så jeg har besluttet at enhver reklame der efterfølgende lander i min postkasse bliver lagt i den første røde postkasse jeg møder - så kan post Danmark selv bruge tid på at sortere reklamerne fra og hvis vi er nok der gør det, lærer de nok på sigt at respektere at vi ikke vil have det lort.
Mvh
Jacob Hatting
Strandvejen 136 B, 1.th
2900 Hellerup
Dan Solholt 28. mar 2015 kl. 10:37
Postmester Claus Bengtsson.
I går fredag den 26/3 d.å. kom postbuddet kl 12.15 og skulle aflevere en almindelig pakke til undertegnede. Men - men - han havde blot kommet en følgeseddel om afhentning næste dag og skrevet han havde været der kl 13.30 ?
Det må kunne blive bedre - jeg sad og ventede uden at der blev ringet eller forsøgt at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Dan Solholt
Esthersvej 26.C st. th
2900 Hellerup
PS. min genbo havde set postbuddet.
Peter Fuglsang-Madsen 11. mar 2015 kl. 17:33
Klage over langsom postlevering
Jeg skulle for lang tid siden have modtaget mine billeder fra Pixum, men Jeres
utrolige langsomme arbejdsgang har forhindret leveringen af posten til min adresse – håber snart I kan forbedre Jeres service.
PS. Alt for dårlig service fra Posthus Hellerup synes jeg!
Hilsen
Peter Fuglsang-Madsen
Faktura
Ordrenummer Pixum - Diginet GmbH & Co. KG
Industriestr. 161
50999 Køln
Tyskland
service@pixum.com
Note:
Pixum - Diginet GmbH & Co. KG - Industriestraße 161 - 50999 Köln
Faktura nummer: 1059Kundenummer: 70 ..
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS MENY