Har i dag fået den værste kundeservice. Kl. 10:30 skulle jeg afhente en pakke, og der stod et skilt som henviste til kiosken. Jeg gik derhen til en ung pige som sagde, at hun kom lige om et øjeblik. Bagved mig stod en mand som også skulle afhente pakker. Vi gik begge tilbage og ventede og ventede, og den unge pige stod i kiosken og lavede ingenting istedet for at betjene os. Da så vi, at hun pludselig gik hen til en af kasserne og satte sig ned og begyndte at scanne varer ind. Manden gik over til hende og spurgte hende om hun snart kom hen til pakkeposten, og hendes svar var “måske”På det tidspunkt havde vi stået i 20 min. Og der var også andre der var kommet til for at afhente pakker. Efter min mening er Kvickly ikke tjent med en person som tydeligt ikke forstår ordet “kundeservice” og at hun er til for kunderne og ikke omvendt. Det endte med at vi alle måtte gå uden vores pakker, da vi følte os temmelig meget til grin.
Sikke mange brok hoveder som har skrevet anmeldelser.
Er et godt posthus med gode medarbejdere som gør alt hvad de kan for at få tingene til at glide men hvis man nu ikke gider at stå og vente i den lange kø (altså hvis man skal hente en pakke) så kan man bare henvende sig i kiosken, så får man sin pakke med det samme.
Hold nu op en dårlig service I yder - ikke nok med at man stå uendeligt i kø, når I edelig har åbent. Nu har I ikke åben om lørdagen længere! Selv om det fremgår at I har åben... Fy for en service - jeg finder et alternativ til næste gang jeg skal modtage/sende en pakke.
Ventetiden er under al kritik! Det går simpelthen så langsomt, at det skaber kæmpe kø, hvor man så ender med at vente i 20 min hvis ikke mere. Der er kun en enkelt medarbejder til at betjene, hvilket ikke stemmer overens med antal kunder. Selve betjeningen er også langsommelig, mangelfuld og ofte render medarbejderne rundt og leder febrilsk efter pakkerne.
Det er simpelthen under al kritik, at forsendelser forsvinder fra jeres afdeling. Det er hverken anden eller tredie gang, at jeg oplever sjusk og tyveri af pakker og breve, men måske 5 eller sjette gang. Man bliver jo mere og mere nervøs, for at sende fra jeres afd., og for om man overhovedet modtager forsendelser udefra eller om det jeg selv sender afsted overhovedet ankommer til modtageren. Måske skulle i kigge jeres ansatte nærmere efter i sømmene. Der er ihvertfald ikke styr på jeres omdeling, eller mangel på samme. Beklageligt at skulle skrive dette.
Kommentarer (14)
Charlotte Vittrup 12. maj kl. 22:22
Har i dag fået den værste kundeservice. Kl. 10:30 skulle jeg afhente en pakke, og der stod et skilt som henviste til kiosken. Jeg gik derhen til en ung pige som sagde, at hun kom lige om et øjeblik. Bagved mig stod en mand som også skulle afhente pakker. Vi gik begge tilbage og ventede og ventede, og den unge pige stod i kiosken og lavede ingenting istedet for at betjene os. Da så vi, at hun pludselig gik hen til en af kasserne og satte sig ned og begyndte at scanne varer ind. Manden gik over til hende og spurgte hende om hun snart kom hen til pakkeposten, og hendes svar var “måske”På det tidspunkt havde vi stået i 20 min. Og der var også andre der var kommet til for at afhente pakker. Efter min mening er Kvickly ikke tjent med en person som tydeligt ikke forstår ordet “kundeservice” og at hun er til for kunderne og ikke omvendt. Det endte med at vi alle måtte gå uden vores pakker, da vi følte os temmelig meget til grin.
Thomas 10. feb 2018 kl. 7:24
Fungerer godt - hvis man kun skal hente pakker kan man med fordel vælge at hente i kiosken sent om aftenen.
Dennis Kragge 05. dec 2017 kl. 7:54
Sikke mange brok hoveder som har skrevet anmeldelser.
Er et godt posthus med gode medarbejdere som gør alt hvad de kan for at få tingene til at glide men hvis man nu ikke gider at stå og vente i den lange kø (altså hvis man skal hente en pakke) så kan man bare henvende sig i kiosken, så får man sin pakke med det samme.
Camilla 16. sep 2017 kl. 11:43
Hold nu op en dårlig service I yder - ikke nok med at man stå uendeligt i kø, når I edelig har åbent. Nu har I ikke åben om lørdagen længere! Selv om det fremgår at I har åben... Fy for en service - jeg finder et alternativ til næste gang jeg skal modtage/sende en pakke.
Michala 21. apr 2017 kl. 14:16
Ventetiden er under al kritik! Det går simpelthen så langsomt, at det skaber kæmpe kø, hvor man så ender med at vente i 20 min hvis ikke mere. Der er kun en enkelt medarbejder til at betjene, hvilket ikke stemmer overens med antal kunder. Selve betjeningen er også langsommelig, mangelfuld og ofte render medarbejderne rundt og leder febrilsk efter pakkerne.
Pia Bang 27. jul 2016 kl. 23:27
Det er simpelthen under al kritik, at forsendelser forsvinder fra jeres afdeling. Det er hverken anden eller tredie gang, at jeg oplever sjusk og tyveri af pakker og breve, men måske 5 eller sjette gang. Man bliver jo mere og mere nervøs, for at sende fra jeres afd., og for om man overhovedet modtager forsendelser udefra eller om det jeg selv sender afsted overhovedet ankommer til modtageren. Måske skulle i kigge jeres ansatte nærmere efter i sømmene. Der er ihvertfald ikke styr på jeres omdeling, eller mangel på samme. Beklageligt at skulle skrive dette.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS KVICKLY