Kære Nordea på Trianglen,
Jeg vil lige skrive til jer, at jeg har været meget glad for samarbejdet med jer (omend det var lidt anstrengt efteråret 2013 og ved finanskrisen).
Jeg har fået god vejledning, og jeg har ved Gud ikke selv været god til det økonomiske.
Jeg er i den grad blevet imødekommet i forhold til min personlige situation.
Jeg har været kunde i Nordea siden 2005 og har generelt fået en rigtig god behandling.
Så, bortset fra sagerne om skatteunddragelse, har jeg været glad for Nordea! Nu tror jeg så ikke min personlige bankrådgiver har sk... meget med de sager at gøre ;) og hende er jeg helt utrolig tilfreds med. Hun mestrer balancen mellem fornuft og empati.
Kh Mette
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig ovennævnte kommentarer mod Nordea Trianglen afdeling, de er totalt inkompetente, jeg havde en perfekt kvindelig "rådgiver" som desværre blev flyttet til en anden afdeling, så fik en nye "rådgiver", ham kunne på intet tidspunkt komme i kontakt med, han gad ikke at svare på telefon eller de utallige mails jeg skrev til ham, han blev også flyttet. Så fik jeg en ny "rådgiver" ham må jeg trækkes med nu, en komplet inkompetent dårlig uddannet bankmand, han gider heller ikke svare på telefon, ej heller på mail, jeg har i dag skrevet til ham 4 gange og endelig svarede han. jeg havde indfriet et boliglån, men skulle selv sørge for at aflyse det på tinglysningskontoret, service ha ha.
Kunderådgivning, det ved de absolut ikke noget om i denne Triangel afdeling, så følg rådene fra de øvrige skift bank til en bank der vil have dig som kunde.
ER I PENSIONISTER/KOMMENDE PENSIONISTER? SAA SKIFT BANK MED DET SAMME !!!!!! ISAER HIS I VIL BOSAETTE JER I UDLANDET !!!!!
Min mor var som aktiv arbejdende kunde i aartier, derefter da hun blev pensionist fortsaette hun med denne bank og denne afdeling, der er haabloes, og fik sin pension beskattet og udbetalt via en konto i denne afdeling.(Trianglen)
Nu er hun doed i udlandet (boet behandles i udlandet af dén grund) og NORDEA er de vaerste amatoerer. Efter foerst at have faaet anvist en medarbejder uden efteravn "Nikolaj" som deres "ekspert" udi bobehandling er denne, ellers venlige og tilsynelandende velinformerede "Nikolaj" vaek - i stedet videresendes min mail til en medarbejder, der tilsyneladende INTET véd om den slags situationer og beder som allerfoerste refleks om at den franske skifteretsattest oversaettes. Bare til sammenligning: saavel alle pensionskasser/andre banker som SKAT vidste at modtage, laese og bruge dokumentet paa fransk (navn, foedsels og doedsdatoer og adresser til at genkende og officiel jura, stemplet mm af statsansatte med ansvar herfor i Frankrig) det er kun NORDEA paa Trianglen, der vil noget andet.
Og selvom jeg er eneste arving, naegter de at oplyse saldoen paa kontoen, en oplysning der er noedvendig for at indgaa i bobehandlingen i Frankrig og afslutte denne og skal udleveres ved lov -hvis ikke til mig, saa til den statsudpegede der ikke taler hverken engelk eller dnask, saa held og lykke i NORDEA paa Trianglen, for de er hans job og ikke mit at indhente den slags oplysninger. Uden den blokeres der for at jeg kan (1) tilbagebetale pension betalt fter doedsfaldet til de danske pensionskasser inkl.staten og (2) at jeg kan faa udbetalt arven idet jeg ikke har haft andet end udgifter, bekymringer og laeggen ud af arveafgift i udlandet i over 10 maaneder.
Efter det dumme svar jeg faar, ringer jeg NORDEA op paa medarbejderens direkte linie : "medarbejderen er ikke at traeffe" siger telefonsvarerer, derefter ringer jeg 70 33 33 33 op, der er 20 ja TYVE) minutters ventetid..FLYGT FRA NORDEA mens I kan, dette er bare lavmaalet, isaer naar man sammenligner med den soede og forstaaende servicering hos SKAT og hos pensionskasserne.
og tak til NORDEA for at det er EKSTRA SVAERT at refundere staten og de danse pensinskasser, hvad boet og jeg nu skylder dem. MANGE GANGE TAK NORDEA for at jeg skal bruge min arbejdstid hver dag paa at skrive, maile, ringe, oversaette, saa I allernaadigst vil give information ud, som ALLE ANDRE giver ud og ikke kan skade hverken afoede eller arvinger (saldo) og som I ifoelge loven alligevel SKAL afgive til den franske notar, en juridisk uddannet kompetenceraadende myndighed udpeget af den franske stat til at forestaa arvesager ....Bare man kunne give NEGATIVE STJERNER, saa var der hele 5 MINUS STJERNER til NORDEA
(ja, som I gaetter, har jeg ikke dansk tastatur paa PC'en, det skal nok blive morsomt at oversaette de 6 siders jura til dansk, hele 6 sider hvoraf man kan laese uden at kunne frank, navn, civilstand, adresse, foedselsdatoer, adresse og kan genkende det hele, naar SKAT kunne hvorfor kan NORDEA ikke?)
P.S. Mens jeg skriver dette har jeg ventet for anden gang nu 17 minuter og 46 sekunder i telefonen mens den stemme, der er paa vkalserveren siger "der er stadig ventetid, vi vil betjene dig saa hurtigt som muligt". Foruden alt det andet er der nogt gat ved deres opfattelse af begrebet "saa hurtigt om muligt" eller de ressourcer de afser til at varetage udlandsopkald/opkald i forbindelse med doedsbo/noedopkald (jeg kan jo ikke troppe op i banken og sidder over 2000km vaek ved graensen til Spanien)
defor gentager
jeg FLYGT FRA DENNE BANK mens I KAN
Værste bank man kunne tænke sig.. de svare ikke! Sender rykker gebyr selvom man fortæller man har mange penge problemer.. i skulle skamme jer! Føj for HELVED! skifter til danske bank.. De tænker sikkert mere på deres "kunder"
Hvis du ikke kan komme i kontakt med din Bank, så syntes jeg du skal finde en anden Bank, der er til for kunderne. Det er Nordea åbenbart ikke. Der nok af banker at vælge imellem !!!
Kommentarer (9)
Claus Kjær Jørgensen 18. okt 2016 kl. 13:05
Må jeg bede om jeres Swift og Iban nummer. På forhånd tak Claus Kjær
Mette 27. maj 2016 kl. 9:01
Kære Nordea på Trianglen,
Jeg vil lige skrive til jer, at jeg har været meget glad for samarbejdet med jer (omend det var lidt anstrengt efteråret 2013 og ved finanskrisen).
Jeg har fået god vejledning, og jeg har ved Gud ikke selv været god til det økonomiske.
Jeg er i den grad blevet imødekommet i forhold til min personlige situation.
Jeg har været kunde i Nordea siden 2005 og har generelt fået en rigtig god behandling.
Så, bortset fra sagerne om skatteunddragelse, har jeg været glad for Nordea! Nu tror jeg så ikke min personlige bankrådgiver har sk... meget med de sager at gøre ;) og hende er jeg helt utrolig tilfreds med. Hun mestrer balancen mellem fornuft og empati.
Kh Mette
Leif Jensen 22. jul 2015 kl. 18:39
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig ovennævnte kommentarer mod Nordea Trianglen afdeling, de er totalt inkompetente, jeg havde en perfekt kvindelig "rådgiver" som desværre blev flyttet til en anden afdeling, så fik en nye "rådgiver", ham kunne på intet tidspunkt komme i kontakt med, han gad ikke at svare på telefon eller de utallige mails jeg skrev til ham, han blev også flyttet. Så fik jeg en ny "rådgiver" ham må jeg trækkes med nu, en komplet inkompetent dårlig uddannet bankmand, han gider heller ikke svare på telefon, ej heller på mail, jeg har i dag skrevet til ham 4 gange og endelig svarede han. jeg havde indfriet et boliglån, men skulle selv sørge for at aflyse det på tinglysningskontoret, service ha ha.
Kunderådgivning, det ved de absolut ikke noget om i denne Triangel afdeling, så følg rådene fra de øvrige skift bank til en bank der vil have dig som kunde.
Carole Muller 10. nov 2014 kl. 14:06
ER I PENSIONISTER/KOMMENDE PENSIONISTER? SAA SKIFT BANK MED DET SAMME !!!!!! ISAER HIS I VIL BOSAETTE JER I UDLANDET !!!!!
Min mor var som aktiv arbejdende kunde i aartier, derefter da hun blev pensionist fortsaette hun med denne bank og denne afdeling, der er haabloes, og fik sin pension beskattet og udbetalt via en konto i denne afdeling.(Trianglen)
Nu er hun doed i udlandet (boet behandles i udlandet af dén grund) og NORDEA er de vaerste amatoerer. Efter foerst at have faaet anvist en medarbejder uden efteravn "Nikolaj" som deres "ekspert" udi bobehandling er denne, ellers venlige og tilsynelandende velinformerede "Nikolaj" vaek - i stedet videresendes min mail til en medarbejder, der tilsyneladende INTET véd om den slags situationer og beder som allerfoerste refleks om at den franske skifteretsattest oversaettes. Bare til sammenligning: saavel alle pensionskasser/andre banker som SKAT vidste at modtage, laese og bruge dokumentet paa fransk (navn, foedsels og doedsdatoer og adresser til at genkende og officiel jura, stemplet mm af statsansatte med ansvar herfor i Frankrig) det er kun NORDEA paa Trianglen, der vil noget andet.
Og selvom jeg er eneste arving, naegter de at oplyse saldoen paa kontoen, en oplysning der er noedvendig for at indgaa i bobehandlingen i Frankrig og afslutte denne og skal udleveres ved lov -hvis ikke til mig, saa til den statsudpegede der ikke taler hverken engelk eller dnask, saa held og lykke i NORDEA paa Trianglen, for de er hans job og ikke mit at indhente den slags oplysninger. Uden den blokeres der for at jeg kan (1) tilbagebetale pension betalt fter doedsfaldet til de danske pensionskasser inkl.staten og (2) at jeg kan faa udbetalt arven idet jeg ikke har haft andet end udgifter, bekymringer og laeggen ud af arveafgift i udlandet i over 10 maaneder.
Efter det dumme svar jeg faar, ringer jeg NORDEA op paa medarbejderens direkte linie : "medarbejderen er ikke at traeffe" siger telefonsvarerer, derefter ringer jeg 70 33 33 33 op, der er 20 ja TYVE) minutters ventetid..FLYGT FRA NORDEA mens I kan, dette er bare lavmaalet, isaer naar man sammenligner med den soede og forstaaende servicering hos SKAT og hos pensionskasserne.
og tak til NORDEA for at det er EKSTRA SVAERT at refundere staten og de danse pensinskasser, hvad boet og jeg nu skylder dem. MANGE GANGE TAK NORDEA for at jeg skal bruge min arbejdstid hver dag paa at skrive, maile, ringe, oversaette, saa I allernaadigst vil give information ud, som ALLE ANDRE giver ud og ikke kan skade hverken afoede eller arvinger (saldo) og som I ifoelge loven alligevel SKAL afgive til den franske notar, en juridisk uddannet kompetenceraadende myndighed udpeget af den franske stat til at forestaa arvesager ....Bare man kunne give NEGATIVE STJERNER, saa var der hele 5 MINUS STJERNER til NORDEA
(ja, som I gaetter, har jeg ikke dansk tastatur paa PC'en, det skal nok blive morsomt at oversaette de 6 siders jura til dansk, hele 6 sider hvoraf man kan laese uden at kunne frank, navn, civilstand, adresse, foedselsdatoer, adresse og kan genkende det hele, naar SKAT kunne hvorfor kan NORDEA ikke?)
P.S. Mens jeg skriver dette har jeg ventet for anden gang nu 17 minuter og 46 sekunder i telefonen mens den stemme, der er paa vkalserveren siger "der er stadig ventetid, vi vil betjene dig saa hurtigt som muligt". Foruden alt det andet er der nogt gat ved deres opfattelse af begrebet "saa hurtigt om muligt" eller de ressourcer de afser til at varetage udlandsopkald/opkald i forbindelse med doedsbo/noedopkald (jeg kan jo ikke troppe op i banken og sidder over 2000km vaek ved graensen til Spanien)
defor gentager
jeg FLYGT FRA DENNE BANK mens I KAN
AKG 03. jul 2014 kl. 18:42
Værste bank man kunne tænke sig.. de svare ikke! Sender rykker gebyr selvom man fortæller man har mange penge problemer.. i skulle skamme jer! Føj for HELVED! skifter til danske bank.. De tænker sikkert mere på deres "kunder"
L.S.Lang 09. okt 2013 kl. 17:30
Hvis du ikke kan komme i kontakt med din Bank, så syntes jeg du skal finde en anden Bank, der er til for kunderne. Det er Nordea åbenbart ikke. Der nok af banker at vælge imellem !!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Trianglen Afdeling