tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
Kommentarer (5)
Dorrit 15. feb kl. 15:21
Den der robot man får fat i er jo virkelig dum , dumpe point herfra , det kan ikke være rigtig at man ikke kan snakke med et menneske, skam jer!
Lone Bilyk 09. aug 2022 kl. 11:29
I får dumpekarakter af mig — kan ikke være rigtigt, at man ikke kan få fat i en medarbejder — alle sider viser kun e’et tlf. nr. 70333333.
Det er ikke tilfredsstillende, tænk på hvordan I behandler os som kunder — hvor er jeres service blevet af???
Vh. Lone
Irensa 08. apr 2022 kl. 12:10
Hej
Jeg har overført i dag nogle penge via western union. I følge dem overførslen i alt koster 1670 kr, mens på min konto stå 1686,70 kr.
Er der nogen der kan forklar hvad sker med de 16,70 kr? Er Nordea der trække penge eller Western union der har lavet en fejl.
Og jeg vil gerne sige at det er rigtigt dårligt at, et stort bank som Nordea har ikke nogle mennesker som man kan ringe og snakke med. Det er umuligt at snakke og løse problemer gennem en robot.
God dag.
Stig Lentz 17. jan 2022 kl. 9:56
Når jeg ringer på 70333333, får jeg blot en dårlig programmeret robot, der ikke kan forstå mit problem, jeg kan ikke logge ind og får en
fejlmeddelelse:
Der opstod en fejl prøv igen. Har prøvet både den nye og gamle indgang
Kirsten Præstekjær 16. nov 2021 kl. 15:56
Når jeg prøver at logge ind på Nordea Netbank, får jeg flg. besked:
Du har ingen aktive aftaler. Det havde jeg altså i sidste uge!!
Når jeg ringer på 70333333, får jeg blot en robot, der ikke kan forstå mit problem
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Roskilde afdeling