Undskyld mit sure opstød! Men synes f***** det er for dårligt, at når man endelig har fået et direkte nummer til sin bankrådgiver, er han aldrig til at træffe! :( Virkelig ikke særlig god service! Føj siger jeg bare.
I dag var der så 21 min ventetid på at komme i forbindelse med sin lokale rådgiver, man kan ikke engang lægge en besked når man ikke kan komme på Netbank inden for normal åbningstid, DET ER BARE IKKE GODT NOK
Kommentarer (7)
charlotte 03. sep 2014 kl. 9:43
Undskyld mit sure opstød! Men synes f***** det er for dårligt, at når man endelig har fået et direkte nummer til sin bankrådgiver, er han aldrig til at træffe! :( Virkelig ikke særlig god service! Føj siger jeg bare.
E. Stoltze 03. feb 2014 kl. 15:57
I dag var der så 21 min ventetid på at komme i forbindelse med sin lokale rådgiver, man kan ikke engang lægge en besked når man ikke kan komme på Netbank inden for normal åbningstid, DET ER BARE IKKE GODT NOK
kristian seidelin 03. jun 2013 kl. 12:08
har da aldrig oplevet ringere kundeservice man kan vente i tlfkø i 20min for at når fjolset der svarer trykker en ud:-(
Nadia 15. apr 2013 kl. 13:03
Nordea har den ringeste kundeservice jeg nogensinde er stødt på!!!!!!!!!!
martin cuelenaere 09. feb 2013 kl. 18:53
Can I come on friday 2 august 2013 to the bank and take some Norwegian Kroner from mine bank-account ?
Martin.
Ewa 19. aug 2012 kl. 22:55
Det gør jeg heller ikke!!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Give Afdeling