Det er dog en helt urimelig elendig service I har!... Nordea har masser af filialer over hele Danmark og i hver filial sidder der mange mennesker og arbejder (med hvad?). Det er ikke i orden at Nordea kun har et eneste tlf.nr. man kan ringe til, og der er selvfølgelig ALTID lang ventetid. Før i tiden havde man sin egen bankrådgiver med et direkte nummer, man altid kunne ringe til... Da vi bankkunder selv laver det meste af bankens arbejde over nettet, burde det ikke være så svært at få jer i tale!
Kommentarer (4)
Merete Fischer-Nielsen 31. aug 2015 kl. 13:02
Det er dog en helt urimelig elendig service I har!... Nordea har masser af filialer over hele Danmark og i hver filial sidder der mange mennesker og arbejder (med hvad?). Det er ikke i orden at Nordea kun har et eneste tlf.nr. man kan ringe til, og der er selvfølgelig ALTID lang ventetid. Før i tiden havde man sin egen bankrådgiver med et direkte nummer, man altid kunne ringe til... Da vi bankkunder selv laver det meste af bankens arbejde over nettet, burde det ikke være så svært at få jer i tale!
Dot Willer 03. apr 2014 kl. 13:08
sidder paa den anden side af jorden og jeg har brug for at komme i kontakt via mail med jer indenfor de naste 6 timer.
Knud Elverskov 17. mar 2014 kl. 11:31
Har møde med Maria onsdag klokken 10. Foreslår mødet udsat til Torsdag klokken 10.
(Det er utroligt irriterende at man ikke kan kommunikere direkte med jer)
Charlotte Vallner 01. jan 2014 kl. 23:11
Jag behöver komma i kontakt med er omgående. Inte via netbank Har ni en mail adress ?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Charlottenlund Afdeling