Nordea Ballerup Afdeling

Åben i 2 t. 31 min. mere
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 16.00
  • tirsdag
    10.00 - 16.00
  • onsdag
    10.00 - 16.00
  • torsdag
    10.00 - 17.00
  • fredag
    10.00 - 16.00
  • lørdag
    lukket
  • søndag
    lukket
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

10. okt kl. 10:47

Kan se en tidligere kunde har samme frustration, så jeg sender hendes klage igen.

Det er fuldstændig uacceptabelt ikke at kunne få direkte kontakt med afdelingen uden først at skulle igennem 70333333.... Først og fremmest er ventetiden vanvittig, og ydermere skal der først derefter tages kontakt til den givne afdeling, hvorefter man så bliver kontaktet... Hvis man er så heldig.... Det har jeg så ikke været, og jeg er godt træt af at man er nødt til at møde personligt op for at komme i kontakt med afdelingen... Ugennemtænkt åndssvagt system.....

MVH Lene Molberg

10. jul kl. 12:23

Har i 7 uger forsøgt at skifte adgang til en foreningskonto grundet ny kasserer. Har været i Ballerup filialen flere gange og ringet og skrevet mails. Nu har den tidligere kasserer mistet adgang, men den nye har ikke fået adgang. Banken har al nødvendig information. Hvor svært kan det være! Nordea er simpelt hen håbløs.

09. maj kl. 18:33

TJEN PENGE
På grund af kriminalitet i politiets efterforskning af Nordea og Danske Bank har Højesteret outsourcet efterforskningen. Observer de ansatte og tjen 5000 i timen. Fakta og faktura tilsende DIREKTE til Højesteret. Straframmen er 16 års fængsel pr. jurist.
Fax 33150010, post@hoejesteret.dk

18. maj 2016 kl. 13:10

GROTESK dårlig ide med 1 telefonnummer og ikke mulighed for at finde en mail på en rådgiver!!
Er da glad for at dette ikke er min primære bank!
ventetid på 21 !!! skriver 21 MINUTTER!!

27. apr 2016 kl. 14:51

rystende at det er så vanskeligt at komme til at tale med en lokal bankfilial....
finder en anden bank

12. maj 2015 kl. 14:59

GROTESK ELENDIG KUNDESERVICE! Ventetid på 22 min på det eneste tlf.nummer der er oplyst til Nordea, uanset hvilken filial man vil i kontakt med - det kan Nordea jo kun miste rigtig mange kunder på. Jeg håber Nordea læser disse mange kommentarer.

Lignende steder