JA, MEN SÅDAN ER DE BARE, INGEN AF DEM ER UDLÆRT I KUNDEBETJENING OG EJ HELLER FÅET BARE EN ALM. HANDELSUDDANNELSE, INGEN KUNDEFORSTÅELSE. OLE
24. dec 2015 kl. 5:01
Dårlig service.
Efter en indkøbstur i Netto, ser jeg, at jeg har fået en pose gluten flour , hvor sidste salgsdag er den 16.-4. 2012.Jeg starter igen bilen og kører til netto med bonnen, som er en ½ time gammel. Jeg beder kasseassistenten om at ringe efter en medarbejder , da jeg har en reklamation. Køen er meget meget lang, og jeg får så det svar, at jeg kan vente , til han er færdig. Da køen stadig vokser , ringer han efter en medarbejder og samtidig siger han i mange kunders påhør."Jeg kan jo ikke vide, at du har købt melet i dag".
Medarbejderen kommer og henter en ny pose mel, der har sidste salgsdag i december. Det er også i orden.Jeg undrer mig over, at de tillader sig at miskreditere mig, som er en trofast kunde i Netto .
Med venlig hilsen
Anna Jensen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Sorø
Kommentarer (4)
JA, MEN SÅDAN ER DE BARE, INGEN AF DEM ER UDLÆRT I KUNDEBETJENING OG EJ HELLER FÅET BARE EN ALM. HANDELSUDDANNELSE, INGEN KUNDEFORSTÅELSE. OLE 24. dec 2015 kl. 5:01
SYND FOR NETTOKÆDEN.
mads t 10. jun 2012 kl. 11:55
så køb dit mel et andet sted,hvis det er dit største problem her i livet har du sgu ret godt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
John 28. apr 2012 kl. 15:20
Godt jeg ikke stod i den kø..!
anna jensen 25. apr 2012 kl. 19:01
Dårlig service.
Efter en indkøbstur i Netto, ser jeg, at jeg har fået en pose gluten flour , hvor sidste salgsdag er den 16.-4. 2012.Jeg starter igen bilen og kører til netto med bonnen, som er en ½ time gammel. Jeg beder kasseassistenten om at ringe efter en medarbejder , da jeg har en reklamation. Køen er meget meget lang, og jeg får så det svar, at jeg kan vente , til han er færdig. Da køen stadig vokser , ringer han efter en medarbejder og samtidig siger han i mange kunders påhør."Jeg kan jo ikke vide, at du har købt melet i dag".
Medarbejderen kommer og henter en ny pose mel, der har sidste salgsdag i december. Det er også i orden.Jeg undrer mig over, at de tillader sig at miskreditere mig, som er en trofast kunde i Netto .
Med venlig hilsen
Anna Jensen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Sorø