Netto Rundhøj Torv Højbjerg

Åben
Rundhøj Torvet 2
8270 Højbjerg
Vis vejen
56.1199938, 10.1818038
Åbningstider
  • mandag
    08.00 - 22.00
  • tirsdag, Juleaftens, 24. dec
    08.00 - 22.00
  • onsdag, Første juledag, 25. dec
    08.00 - 22.00
  • torsdag, Anden juledag, 26. dec
    08.00 - 22.00
  • fredag
    08.00 - 22.00
  • lørdag
    08.00 - 22.00
  • søndag
    08.00 - 22.00
Afvigelser
  • Juleaftens, 24. dec
    08.00-22.00
  • Første juledag, 25. dec
    08.00-22.00
  • Anden juledag, 26. dec
    08.00-22.00
  • dag før nytårsaften, 30. dec
    08.00-22.00
  • Nytårsaften, 31. dec
    08.00-22.00
  • Nytårsdag, 01. jan 2025
    08.00-22.00
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

28. feb 2014 kl. 14:59

Hej
Jeg har lige været i Netto for at købe ind.
Kassedamen Helen (butikselev), som betjente mig smed lidt med varerne, da hun kom til mine bananer (3 pakker øko bananer) bad jeg hende om, ikke at smide med dem også.
Det er længe siden jeg er blevet svaret sådan igen!!!
Jeg vil slet ikke refererer hvad hun kom igang med at sige om mig!!
Jeg vil bede om, at hun får at vide, hvordan man behandler kunder i en butik.
Med venlig hilsen Signe madsen

15. feb 2014 kl. 17:01

Hvor blev servicen af? Jeg er ellers ikke nogen stram-tantet sur gammel dame i pels.....men..... Kassepersonalet er ikke noget at råbe hurra for, snare tværtimod. I sidste uge er der startet en temmelig uopdragen en af slagsen. Jeg har taget mine flasker med i netto som jeg går i automaten med, derefter går jeg ind i butikken for at købe varer ind. Da jeg når til kassen, sidder der den mest sure unge dame ved kassen. Hun hverken kigger på mig eller svare på mit hej. Hun derimod bipper mine varer ind, hvorefter hun smider mine varer hen af kassebåndet. Da jeg skal betale, har jeg lagt min flaskebon som hun vælger at ignorere. Da jeg gør hende opmærksom på at jeg gerne vil have trukket flaskebonen fra beløbet, kigger hun opgivende på mig og sukker. Jeg har ligeledes "bestilt" cigaretter, som hun ikke har fået "slået" ind i kassen. Jeg gør hende opmærksom på at cigaretterne også er mine. Jeg møder igen et opgivende suk. Hun slår derefter flaskebon og cigaretter ind og vrisser beløbet. Jeg kan dog regne ud at beløbet er alt for højt, og gør kassedamen opmærksom på at jeg er sikker på at beløbet er for højt og at hun ikke har fået trukket flaskebonen fra. Her kigger hun ondt på mig og siger at det har hun, hvorefter hun smider bonen ud på båndet. Jeg griber efter bonen og kan se at hun IKKE har trukket flaskebonen fra. Dette gør jeg hende opmærksom på. Kassedamen vælger at rive bonen ud af hånden på mig, kigge på bonen, (ser at hun har taget fejl) og giver mig de 114 kr. flaskebonen er værd, UDEN UNDSKYLDNING!!!!!
Altså for pokker da. Det er virkelig dårlig service, det er dårlig opdragelse og det er frækhed ud over alle grænser.
Vil Netto virkelig være bekendt over for sine kunder, at lade personalet opfører sig så dårligt overfor kunderne? Jeg mener at det på alle måder er hovedrystende at møde denne form for opførsel og service.
Jeg kan som bonus info informere om, at da jeg idag igen måtte stille mig i køen hos denne nye netto kasse medarbejder, var den gal igen. Her var det dog ikke undertegnede det gik ud over, men en gammel dame der ville købe en flaske snaps. Snapsen var dog ikke på hylden bag den pågældende kassedame, men i glas-skabet ved kassen overfor. Kassedamens irretation var enorm, da hun jo så derfor skulle flytte hendes legme og gå efter den. Kassedamen valgte demonstrativt at lukke sin kasse, bestemt at rejse sig op, sukkende gå over til den modsatte kasse, hvorefter hun finder ud af at hun ingen nøgle til glas-skabet har med. Her vælger hun at tilkalde distance. Der går lidt tid før en ung mand dukker op, i den tid udviser kassedamen stor irretation og sidder og kigger tomt og ligegyldig ud i rummet. Da hjælpen kommer siger den unge mand: "Hvad er problemet nu?!" Kassedamen vil knapt nok svare på spørgsmålet og den unge mand må spørge igen. Kassedamen udviser lige så stor irretation og ligegyldighed overfor sin kollega som hun udviser overfor kunderne. Jeg lægger mærke til at den unge mand ryster på hovedet overfor sin kollega. Herefter vælger jeg at forlade butikken, uden varer.....som jeg vælger at købe andet sted.

Med venlig hilsen Susanne Lund

02. feb 2014 kl. 11:21

Situationsrapport fra Netto lørdag 1. 2.14: Der er problemer med at få vristet indkøbsvognen fri (hvorfor er de ikke overdækkede allesammen?), inde i butikken roder det voldsomt, tulipanerne på tilbud til 20 kr. pr buket er visne og sammenkrøllede, et trist syn, på krydderihylden er der ingen karry (prisskiltet er der dog), det samme gør sig gældende, da vi skal smide tonic-vand i indkøbsvognen, der er ingen, på vinhylden er der store tomme huller, af den udmærkede Calem portvin forefindes kun den hvide - men ingen tawny, som vel er den, man har mest lyst til at drikke en kold vinterdag. Selvfølgelig må man acceptere betingelserne for at handle i en discount-butik, men det her er fpr ringe. Man savner lidt "rettidig omhu". Til gengæld: Betjeningen ved kassen (den eneste åbne trods lang kø) var upåklagelig.

Mvh

Lars Thomassen

Lignende steder