Jeg er lige kommet hjem Lørdag d. 27.11.2021 om formiddagen fra jeres filial.
Jeg tjekkede først min bon da jeg kom hjem, og fandt ud af hvorfor det faktisk blev SÅ meget !
På bonen er jeg blevet ekspederet af Julius kl. 09.56, og han har slået 33 X 40,- ind, hvor der kun skulle være blevet trukket for 3 stk. Lanterner a´ kr. 40,- stykket.
Det figurerer som kr. 1.320,-, mod kr. 120,- som jeg kun skulle have betalt - så nu står jeg og mangler kr. 1.200,-.
Jeres kundeservice er lukket og jeg kan ikke få fat i jer lokalt, så derfor denne e-mail, som jeg håber I vil besvare hurtigst muligt.
Jeg ved ikke hvordan I vil betale mig tilbage, men ÉN ting ved jeg ihvertfald, og det er, at JEG har altså ingen bil og returnerede hurtigt med toget da jeg besøgte jer.
Det har jeg ikke lyst eller tid til at gøre igen, samt betale for endnu en togbillet - så hvad om jeg scanner bonen eller tager et foto og sender det til jer ?
Der var KUN én grund til at jeg besøgte jer, og det er pga., at vores egen Netto er under ombygning, og jeg bor i 3140 Ålsgårde.
Venlig hilsen
Peter Kenneth Cridland
Folehavevej 11, hus
3140 Ålsgårde
E-mail : petercridland@live.dk
Mobil : 50 41 30 34
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Hornbæk
Kommentarer (1)
Peter Kenneth Cridland 27. nov 2021 kl. 12:11
Hej Netto Hornbæk !
Jeg er lige kommet hjem Lørdag d. 27.11.2021 om formiddagen fra jeres filial.
Jeg tjekkede først min bon da jeg kom hjem, og fandt ud af hvorfor det faktisk blev SÅ meget !
På bonen er jeg blevet ekspederet af Julius kl. 09.56, og han har slået 33 X 40,- ind, hvor der kun skulle være blevet trukket for 3 stk. Lanterner a´ kr. 40,- stykket.
Det figurerer som kr. 1.320,-, mod kr. 120,- som jeg kun skulle have betalt - så nu står jeg og mangler kr. 1.200,-.
Jeres kundeservice er lukket og jeg kan ikke få fat i jer lokalt, så derfor denne e-mail, som jeg håber I vil besvare hurtigst muligt.
Jeg ved ikke hvordan I vil betale mig tilbage, men ÉN ting ved jeg ihvertfald, og det er, at JEG har altså ingen bil og returnerede hurtigt med toget da jeg besøgte jer.
Det har jeg ikke lyst eller tid til at gøre igen, samt betale for endnu en togbillet - så hvad om jeg scanner bonen eller tager et foto og sender det til jer ?
Der var KUN én grund til at jeg besøgte jer, og det er pga., at vores egen Netto er under ombygning, og jeg bor i 3140 Ålsgårde.
Venlig hilsen
Peter Kenneth Cridland
Folehavevej 11, hus
3140 Ålsgårde
E-mail : petercridland@live.dk
Mobil : 50 41 30 34
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Hornbæk