Jeg ville gerne dele en positiv oplevelse fra mit besøg i netto på tavleholmsvej. Da jeg kom op til kassen, havde jeg en udfordring, da den ene side af min arm er lam, og jeg derfor ikke kunne bruge den. Den unge kvinde bag kassen tilbød mig venligt at hjælpe med at pakke mine vare, hvilket virkelig overraskede og glædede mig. Jeg har ikke oplevet så god kundeservice, og jeg vil gerne takke den søde unge dame bag kassen.
Jeg har boet i Glostrup i 20 år og blev noget overrasket over at modtage en bøde i denne her uge. Siden hvornår skal man betale for at parkere når man handler ind hos jer?
Jeg tror jeg handler hos et andet supermarked fremover.
Jeg handlede i fredags i jeres butik og blev mødt af en parkeringsbøde, da jeg kom ud. Jeg havde da ikke forestillet mig, at der var parkeringsregler på en kundeparkering. Det er simpelthen for groft. Jeg handler aldrig i jeres butik igen.
Mvh Susanne
Jeg handlede 15 min. iaftes i Netto fra 17.30 - 17.45. Da jeg kom ud løb parkeringsvagten væk fra min bil og der var sat en bøde 795,- i forruden.
Min elektroniske parkeringsskive var fastlåst, fair nok min fejl, men at se parkeringsvagten løbe bort når man forsøger at få vedkommende i tale, det er ikke ok.
Parkering til indkøb af dagligvare bør være gratis, vi har alle en travl hverdag. Jeg kan se andre også har problemer på denne parkeringsplads. Jeg handler der ikke igen selvom det ikke er netto's skyld.
Jeg var i netto, mandag d.04.10.2021
Jeg købt nogle roser til 79kr, synes det var dyrt, byttede dem til en orkidé til 50kr.
Men jeg fik aldrig de 79kr.
Jeg henviste mig igår, fik ingen hjælp, af unge menneske ! De sagde bare kom imorgen, !
Jeg kan godt lide jeres butik, men er overhovedet ikke tilfreds med parkeringspladsen.. Jeg var inde i går, kikkede om min parkeringsskive , som er styret af solceller,og troede den af var overgået til sommertid, som vidste 1 time forkert. Vi var i butikken højest 10 min. og da vi kom ud, stod der en parkeringsvagt. Bøden var ikke sat i forruden, billeder var ikke taget, og alligevel fik vi en bøde på 795 kr.
Dette er ikke i orden, for da vi ville snakke med vagten var han pist væk.
Kan det virkelig være rigtigt, at vi skal handle andre steder, på grund af en dårlig P-vagt.
Vi forventer en tilbage
melding..
mvh. Svend Madsen
Kommentarer (9)
Sofie 11. aug kl. 0:11
Jeg ville gerne dele en positiv oplevelse fra mit besøg i netto på tavleholmsvej. Da jeg kom op til kassen, havde jeg en udfordring, da den ene side af min arm er lam, og jeg derfor ikke kunne bruge den. Den unge kvinde bag kassen tilbød mig venligt at hjælpe med at pakke mine vare, hvilket virkelig overraskede og glædede mig. Jeg har ikke oplevet så god kundeservice, og jeg vil gerne takke den søde unge dame bag kassen.
P bøde??? 20. jan 2023 kl. 11:41
Hej Netto
Jeg har boet i Glostrup i 20 år og blev noget overrasket over at modtage en bøde i denne her uge. Siden hvornår skal man betale for at parkere når man handler ind hos jer?
Jeg tror jeg handler hos et andet supermarked fremover.
Hilsen
Tina
Susanne Andersen 02. maj 2022 kl. 10:05
Jeg handlede i fredags i jeres butik og blev mødt af en parkeringsbøde, da jeg kom ud. Jeg havde da ikke forestillet mig, at der var parkeringsregler på en kundeparkering. Det er simpelthen for groft. Jeg handler aldrig i jeres butik igen.
Mvh Susanne
Peter 11. nov 2021 kl. 15:07
Jeg handlede 15 min. iaftes i Netto fra 17.30 - 17.45. Da jeg kom ud løb parkeringsvagten væk fra min bil og der var sat en bøde 795,- i forruden.
Min elektroniske parkeringsskive var fastlåst, fair nok min fejl, men at se parkeringsvagten løbe bort når man forsøger at få vedkommende i tale, det er ikke ok.
Parkering til indkøb af dagligvare bør være gratis, vi har alle en travl hverdag. Jeg kan se andre også har problemer på denne parkeringsplads. Jeg handler der ikke igen selvom det ikke er netto's skyld.
Abdel 06. okt 2021 kl. 9:06
Jeg var i netto, mandag d.04.10.2021
Jeg købt nogle roser til 79kr, synes det var dyrt, byttede dem til en orkidé til 50kr.
Men jeg fik aldrig de 79kr.
Jeg henviste mig igår, fik ingen hjælp, af unge menneske ! De sagde bare kom imorgen, !
Svend Madsen 28. mar 2021 kl. 14:47
Jeg kan godt lide jeres butik, men er overhovedet ikke tilfreds med parkeringspladsen.. Jeg var inde i går, kikkede om min parkeringsskive , som er styret af solceller,og troede den af var overgået til sommertid, som vidste 1 time forkert. Vi var i butikken højest 10 min. og da vi kom ud, stod der en parkeringsvagt. Bøden var ikke sat i forruden, billeder var ikke taget, og alligevel fik vi en bøde på 795 kr.
Dette er ikke i orden, for da vi ville snakke med vagten var han pist væk.
Kan det virkelig være rigtigt, at vi skal handle andre steder, på grund af en dårlig P-vagt.
Vi forventer en tilbage
melding..
mvh. Svend Madsen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Tavleholmsvej, Glostrup