Selvfølgelig kan medarbejderne ikke bare dele varer ud til en kunde, hvis ikke du har en kvittering. sådan er reglerne da i alle butikker. Det var da en mærkelig ting at brokke sig over !
men der var ihvertfald igenting på båndet, da jeg havde lagt mine ting ned i posen, som jeg havde med. Men hun sagde, at hun havde medfølelse med mig, men hvad kan jeg dog bruge den trøst til, ikke en fløjtende fis. Det er fanme skuffende behandling, må jeg indrømme. Hun sagde, at hun kunne blive fyret, hvis hun gav mig en ny. Er det rigtigt? For det vælger jeg simpelthen ikke af tro på
jeg synes servicen er virkelig for ringe i netto, synes altid de ansatte er stressede, og jeg har mange gange oplevet, at der kun sidder en ved kassen dernede, og det holder bare ikke, hvis der er mange kunder, som skal handle, så må i jo åbne nogle flere kasser, for der er jo travle dage, og der er i nød til at strramme og vågne noget mere op. Man får heller ingen finde løn, hvis man finder gamle ting i butikken, som er udløbet, det ville Irma, føtex ihvertfald give. Det ville være mest rimligt. Og tilsidst, var nede i netto og handle ind sent igår aftes, og er næsten helt sikker på at jeg købte en pose med frankfurt pølser, men fik dem ikke med havde betalt for dem sammen med alt det andet, som jeg havde købt. Men det kan godt være at jeg slet ikke købte den, men glemte vidst alt om det, bonnen er desværre smidt ud. Var ellers dernede igen, for at lede efter det om jeg måske havde glemt det, men det havde jeg ikke, men jeg kan huske at jeg lagdee alt ned i min stof pose, så haar nok ikke købt varen, det er nok bare mig, som husker forkert. Men hende der var på arbejde igår, sagde at hun ingenting, kunne gøre, ved problemet, så kunne ingen ny få. Hvis jeg nu har købt den og der måskee er en anden kunde, som har taget det med en fejltagelse, sså har jeeg jo egentlig krav på at få pengene retur eller en helt ny pakke, ellers bliver det ihvertfald sidste gang, jeg handler ind hos jer. Mvh. Andreas
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Vesterbrogade
Kommentarer (4)
Alleandreertossede 05. nov 2014 kl. 19:41
Burger swipbox service og handler hos jer.
Altid upåklageligt.
christian 20. jan 2013 kl. 15:20
Selvfølgelig kan medarbejderne ikke bare dele varer ud til en kunde, hvis ikke du har en kvittering. sådan er reglerne da i alle butikker. Det var da en mærkelig ting at brokke sig over !
Andreas bo jacobsen 19. apr 2012 kl. 11:23
men der var ihvertfald igenting på båndet, da jeg havde lagt mine ting ned i posen, som jeg havde med. Men hun sagde, at hun havde medfølelse med mig, men hvad kan jeg dog bruge den trøst til, ikke en fløjtende fis. Det er fanme skuffende behandling, må jeg indrømme. Hun sagde, at hun kunne blive fyret, hvis hun gav mig en ny. Er det rigtigt? For det vælger jeg simpelthen ikke af tro på
Andreas bo jacobsen 19. apr 2012 kl. 11:15
jeg synes servicen er virkelig for ringe i netto, synes altid de ansatte er stressede, og jeg har mange gange oplevet, at der kun sidder en ved kassen dernede, og det holder bare ikke, hvis der er mange kunder, som skal handle, så må i jo åbne nogle flere kasser, for der er jo travle dage, og der er i nød til at strramme og vågne noget mere op. Man får heller ingen finde løn, hvis man finder gamle ting i butikken, som er udløbet, det ville Irma, føtex ihvertfald give. Det ville være mest rimligt. Og tilsidst, var nede i netto og handle ind sent igår aftes, og er næsten helt sikker på at jeg købte en pose med frankfurt pølser, men fik dem ikke med havde betalt for dem sammen med alt det andet, som jeg havde købt. Men det kan godt være at jeg slet ikke købte den, men glemte vidst alt om det, bonnen er desværre smidt ud. Var ellers dernede igen, for at lede efter det om jeg måske havde glemt det, men det havde jeg ikke, men jeg kan huske at jeg lagdee alt ned i min stof pose, så haar nok ikke købt varen, det er nok bare mig, som husker forkert. Men hende der var på arbejde igår, sagde at hun ingenting, kunne gøre, ved problemet, så kunne ingen ny få. Hvis jeg nu har købt den og der måskee er en anden kunde, som har taget det med en fejltagelse, sså har jeeg jo egentlig krav på at få pengene retur eller en helt ny pakke, ellers bliver det ihvertfald sidste gang, jeg handler ind hos jer. Mvh. Andreas
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Vesterbrogade