Jeg har købt tre bundter porrer fordi jeg troede det var et godt tilbud. De var nemlig ikke klasse 1 som der stod på tapen, men meget visne. Havde slet ikke købt de porrer, hvis jeg havde vist, at de kostede 14 kr. Pr bundt. Cyklede derpå ned til butikken, for at få 28 kr. retur, idet jeg troede det var en Indtastningsfejl. (Havde ikke porrerne med kun bonnen.)
Fik det uforskammede svar, at prisen var som den var selvom man godt kunne se, at porrerne var af dårlig kvalitet, at jeg skulle have haft porrerne med så jeg kunne få nogen bedre istedet. Og at de jo ikke kunne gøre for at jeg havde læst forkert på skiltet. Jeg er aldrig tidligere blevet behandlet så nedladende, - er det ikke et servicefag?
Med venlig hilsen Lone Thomsen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Ebeltoft
Kommentarer (1)
Lone Thomsen 21. nov 2014 kl. 20:30
Jeg har købt tre bundter porrer fordi jeg troede det var et godt tilbud. De var nemlig ikke klasse 1 som der stod på tapen, men meget visne. Havde slet ikke købt de porrer, hvis jeg havde vist, at de kostede 14 kr. Pr bundt. Cyklede derpå ned til butikken, for at få 28 kr. retur, idet jeg troede det var en Indtastningsfejl. (Havde ikke porrerne med kun bonnen.)
Fik det uforskammede svar, at prisen var som den var selvom man godt kunne se, at porrerne var af dårlig kvalitet, at jeg skulle have haft porrerne med så jeg kunne få nogen bedre istedet. Og at de jo ikke kunne gøre for at jeg havde læst forkert på skiltet. Jeg er aldrig tidligere blevet behandlet så nedladende, - er det ikke et servicefag?
Med venlig hilsen Lone Thomsen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Ebeltoft