Jeg har i denne uge købt 3 pakker Bådsmand røget laks ved jer. Erfarer nu, at I tilbagekalder alt røget laks, købt uanset dato. Vi kan få pengene refunderet, hvis vi har en bon på købet.. Når jeg har kontrolleret priserne, inden jeg forlader butikken, bliver min bon lagt i skraldespanden. Jeg gemmer ikke en bon, hver gang jeg har handlet. Skal jeg nu bare smide min laks ud, når jeg ingen bon har? Det kan da ikke være rigtigt, at I tager mine laks tilbage og giver mig kompensation eller ombytter laksen. Hvor mange tror I, der gemmer en bon, hver gang de handler. I kan jo se på datoen på pakkerne, at det er forholdsvise nye laks, at jeg har købt. Og at det er et fabrikat, I fører. Med venlig hilsen Ulla
En del af jeres varer er placeret for højt.. specielt hylden med chips- Vi er langt fra alle 1,80 cm. Montere evt. en form for gribe-tang i en kæde.
Og så oplever jeg tit, at diverse kager og chips har overskredet sidste holdbarhedsdato op til en uge.
Jeg var i går hos jer hvor jeg afleverede min tablet og kvittering, da jeg har problemer med at ikke alle programmer vil kører og browser ikke altid svare osv. Fik at vide at I ville ringe dagen efter altså i dag onsdag d25/9 2013. Når I havde snakket med teknikeren om den skulle laves el om jeg skal have en ny. Har intet hørt fra jer endnu hvilket jeg synes er for dårligt da I har fået mit nummer 52587820 og sagde utrykkeligt at jeg har svært ved at undvære den så det haster! Og så holder I ikke jeres ord/aftale! Det er desværre heller ikke første gang jeg ikke bliver behandlet ordenligt som god kunde hos netto og man fristes til at søge andre græsgange. Forventer at hører fra jer snarest ang.min tablet9 el i morgen. Venlig hilsen Louise Dalgaard.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Benediktsgade
Kommentarer (3)
5 31. aug 2017 kl. 8:58
Jeg har i denne uge købt 3 pakker Bådsmand røget laks ved jer. Erfarer nu, at I tilbagekalder alt røget laks, købt uanset dato. Vi kan få pengene refunderet, hvis vi har en bon på købet.. Når jeg har kontrolleret priserne, inden jeg forlader butikken, bliver min bon lagt i skraldespanden. Jeg gemmer ikke en bon, hver gang jeg har handlet. Skal jeg nu bare smide min laks ud, når jeg ingen bon har? Det kan da ikke være rigtigt, at I tager mine laks tilbage og giver mig kompensation eller ombytter laksen. Hvor mange tror I, der gemmer en bon, hver gang de handler. I kan jo se på datoen på pakkerne, at det er forholdsvise nye laks, at jeg har købt. Og at det er et fabrikat, I fører. Med venlig hilsen Ulla
Mette 13. dec 2014 kl. 14:40
En del af jeres varer er placeret for højt.. specielt hylden med chips- Vi er langt fra alle 1,80 cm. Montere evt. en form for gribe-tang i en kæde.
Og så oplever jeg tit, at diverse kager og chips har overskredet sidste holdbarhedsdato op til en uge.
Louise Dalgaard 25. sep 2013 kl. 21:11
Jeg var i går hos jer hvor jeg afleverede min tablet og kvittering, da jeg har problemer med at ikke alle programmer vil kører og browser ikke altid svare osv. Fik at vide at I ville ringe dagen efter altså i dag onsdag d25/9 2013. Når I havde snakket med teknikeren om den skulle laves el om jeg skal have en ny. Har intet hørt fra jer endnu hvilket jeg synes er for dårligt da I har fået mit nummer 52587820 og sagde utrykkeligt at jeg har svært ved at undvære den så det haster! Og så holder I ikke jeres ord/aftale! Det er desværre heller ikke første gang jeg ikke bliver behandlet ordenligt som god kunde hos netto og man fristes til at søge andre græsgange. Forventer at hører fra jer snarest ang.min tablet9 el i morgen. Venlig hilsen Louise Dalgaard.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Benediktsgade