Undertegnede parkerede i dag på Magasins parkeringsplads i odense. Vi indcheckede den 1. februar 2014 kl. 09.36 i automat nr. 3 (indhecknings- nr. 8653 - nr. F 5178401) Da jeg vendte tilbage kl. ca. 14.25 kunne jeg ikke anvende automaten (nr. 3). Jeg havde kortet inde flere gange, og automaten reagerede ikke. Lige pludselig fik jeg en kvittering skrevet ud på 60,50 kr. (8653 – 5178401), mens jeg igen netop havde ført kortet igennem, hvilket betød at jeg fik et nyt indcheckningsnr. (8727 - 5178401). Jeg førte så kortet igennem igen og efter flere forsøg fik jeg en kvittering på 10,50 kr. Der havde efterhånden dannet sig en ring omkring os af mennesker, der skulle checke ud og indchecke. Den næste i køen havde også problemer med automaten. Der var flere i køen , der sagde at de havde hørt fra andre, at der også var problemer med automaten for nogle dage siden. Det endte med at folk gik over til andre standere og fik forrettet deres ærinde. Dette er skrevet for at hjælpe jer med et problem, og jeg ønsker samtidig de 10,50 kr. refunderet. Med venlig hilsen Peter Ekkelund Mikkels Mose 37 5250 Odense SV Tlf. 22 84 24 94.
Magasin i Odense er lort. Magen til snobbede ekspedienter skal man lede længe efter, ad
Gives til garder og musikkorps, musikere og bands. Rabatten gives ...
Du kan nu opnå 10% på dine behandlinger hos Kiropraktor Jim Secher....
50% Rabat på alle modeller på lager. www.kontorhandel.dk
Kom ind i shoppen og få en snak over en kop kaffe, det er helt ufor...
Vi har altid konkurrence dygtige priser på samtlige reparationer, r...
Kommentarer (2)
peter ekkelund 03. feb 2014 kl. 21:57
Undertegnede parkerede i dag på Magasins parkeringsplads i odense.
Vi indcheckede den 1. februar 2014 kl. 09.36 i automat nr. 3 (indhecknings-
nr. 8653 - nr. F 5178401)
Da jeg vendte tilbage kl. ca. 14.25 kunne jeg ikke anvende automaten (nr. 3).
Jeg havde kortet inde flere gange, og automaten reagerede ikke. Lige pludselig
fik jeg en kvittering skrevet ud på 60,50 kr. (8653 – 5178401), mens jeg igen netop havde
ført kortet igennem, hvilket betød at jeg fik et nyt indcheckningsnr. (8727 - 5178401).
Jeg førte så kortet igennem igen og efter flere forsøg fik jeg en kvittering på 10,50 kr.
Der havde efterhånden dannet sig en ring omkring os af mennesker, der skulle checke
ud og indchecke. Den næste i køen havde også problemer med automaten. Der var flere i
køen , der sagde at de havde hørt fra andre, at der også var problemer med automaten
for nogle dage siden.
Det endte med at folk gik over til andre standere og fik forrettet deres ærinde.
Dette er skrevet for at hjælpe jer med et problem, og jeg ønsker samtidig de 10,50 kr. refunderet.
Med venlig hilsen
Peter Ekkelund
Mikkels Mose 37
5250 Odense SV
Tlf. 22 84 24 94.
Sidse 24. jan 2014 kl. 13:14
Magasin i Odense er lort. Magen til snobbede ekspedienter skal man lede længe efter, ad
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Magasin