tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
Kommentarer (2)
peter ekkelund 03. feb 2014 kl. 21:57
Undertegnede parkerede i dag på Magasins parkeringsplads i odense.
Vi indcheckede den 1. februar 2014 kl. 09.36 i automat nr. 3 (indhecknings-
nr. 8653 - nr. F 5178401)
Da jeg vendte tilbage kl. ca. 14.25 kunne jeg ikke anvende automaten (nr. 3).
Jeg havde kortet inde flere gange, og automaten reagerede ikke. Lige pludselig
fik jeg en kvittering skrevet ud på 60,50 kr. (8653 – 5178401), mens jeg igen netop havde
ført kortet igennem, hvilket betød at jeg fik et nyt indcheckningsnr. (8727 - 5178401).
Jeg førte så kortet igennem igen og efter flere forsøg fik jeg en kvittering på 10,50 kr.
Der havde efterhånden dannet sig en ring omkring os af mennesker, der skulle checke
ud og indchecke. Den næste i køen havde også problemer med automaten. Der var flere i
køen , der sagde at de havde hørt fra andre, at der også var problemer med automaten
for nogle dage siden.
Det endte med at folk gik over til andre standere og fik forrettet deres ærinde.
Dette er skrevet for at hjælpe jer med et problem, og jeg ønsker samtidig de 10,50 kr. refunderet.
Med venlig hilsen
Peter Ekkelund
Mikkels Mose 37
5250 Odense SV
Tlf. 22 84 24 94.
Sidse 24. jan 2014 kl. 13:14
Magasin i Odense er lort. Magen til snobbede ekspedienter skal man lede længe efter, ad
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Magasin