Kvickly Veri Center

Åben
Frijsenborgvej 5
8240 Risskov
Vis vejen
87 43 92 00
56.1891441, 10.2148266
Åbningstider
  • mandag
    07.00 - 22.00
  • tirsdag
    07.00 - 22.00
  • onsdag
    07.00 - 22.00
  • torsdag
    07.00 - 22.00
  • fredag
    07.00 - 22.00
  • lørdag
    07.00 - 22.00
  • søndag
    07.00 - 22.00
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

19. mar 2022 kl. 8:55

Købte et gavekort på 500kr .Den unge mand i kiosken beklagede at de ikke havde noget at komme det i .det syntes jeg er småligt.Kvickly får jo pengene med det samme og en god handel.😠😒 Hilsen Ellen

29. jan 2022 kl. 14:07

Til ledelsen i Kvickly.
Jeg har nu flere gange oplevet rådden frugt i mine indkøb.
Bl.a i æbler og clementiner (3 stk ud af 9) i denne uge.
Hver gang siger jeg til mig selv: nu skal de have det at vide.
Men så orker jeg ikke at løbe rundt i forretningen efter nogen, som kan svare mig kvalificeret.
Hvordan vil I løse disse problemer?

15. dec 2020 kl. 13:51

Kvickly bør udtænkte en mere corona sikker måde, hvorpå vi kan afhente pakker. Pakkeudleveringen er placeret ved siden af kiosken og bageren, så der er ventende til tre købssteder på et forholdsvist lille areal. Venteområdet er samtidig en del af gangarealet, som benyttes af alle der skal på indkøb i Kvickly eller i andre af Centerets butikker. Afstandskrav og sikkerhed i forhold til coronasmitte kan ikke overholdes. Det er som en banegård med et mylder af mennesker. I dag den 15. december ville jeg hente en pakke omkring kl 13, men valgte at gå hjem med uforrettet sag.
Smitterisikoen er så alvorlig, at der er brug for handling. Med venlig hilsen Kirsten Sivebæk

06. nov 2020 kl. 15:08

Kære Kvickly Veri center
Min mand og jeg er glade for jeres butik og jeres udvalg af varer, men ikke for app’en og for jeres kundeservice.
Vi vil rigtig gerne bruge jeres app, men har gentagne gange haft bøvl med den. Senest i går aftes, hvor vores kurv blev udtaget til tjek. En ekspedient kom og scannede, hvilket resulterede i at vores køb blev annulleret, så vi måtte have alle varerne op af kurven igen og hen til et bånd, så de kunne blive registreret igen. Alt dette uden en eneste beklagelse fra ekspedienten, som bare gik.
Vi oplever at ekspedienterne ikke kan rådgive os om app’en og dens funktioner og hvad man kan og ikke kan, men i stedet går i forsvar.
Jeg synes, det er virkelig ærgerligt at app’en er så ustabil og at kassemedarbejderne er så dårligt klædt på til at rådgive om den, og vi vil fremover ikke længere bruge den mere.
Dernæst kan jeg ikke forstå, at I ikke kan stille med bare den mindste smule høflighed og evt en beklagelse over ulejligheden? Det er mig en gåde og det efterlader os med en oplevelse af, at I sådan set er ret ligeglade med vores købsoplevelse.
Det må I simpelthen kunne gøre bedre.
Venlig hilsen
Trine

Lignende steder