tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
Kommentarer (7)
Jette Sørensen 15. okt 2022 kl. 8:52
Har I slet ikke tænkt over hvor lidt plads der er nu i slik afd. Man kan hverken komme frem eller tilbage med en kundevogn. Ta' selv slik er helt ufremkommelig og skaber et kæmpe kaos især om fredagen. Jeg bruger el-scooter og har også set kunder med rollator der ikke kan være der. Det burde I få lavet om igen og udvise lidt kundeservice
Anne-Marie 29. mar 2021 kl. 13:20
Hver gang jeg handler ser jeg op til flere personer som ikke har mundbind på, alle er muslimer. Jeg forstår ikke at butikken, ledelsen tillader dette. Hvis det er fordi at de ansatte ikke skal have den konfrontation med disse mennesker så må I ansætte en vagt som kan afvise dem ved døren og ikke lukke dem ind før de bære mundbind. Eller i det mindste få den butiksansvarlige til at konfrontere dem. Det er et lovkrav fortiden og hvorfor skal vi andre som følger corona restriktionerne udsættes for folk som helt åbent er ligeglade med regeringens restriktioner og som kan sprede smitten til os andre. Jeg synes det er utrygt og trist at vi ikke kan handle uden at skulle udsættes for disse mennesker. Håber at I, Ledelsen vil tage det alvorligt.
morgenbrød 29. dec 2018 kl. 8:51
hej. nu har jeg godt nok lyst til at klage over jeres bager som her mellem jul og nytår har budt på meget kedelig brød jeg har i dag købt fransbrød som nærmest er rå dej og en skorpe der er så sej den dårlig kan bides over det samme oplevede jeg den 27/12 kunne man dog ikke give det 2 minutter mere i ovnen ?? jeg synes der er stor forskel på hvordan jeres brød bliver bagt nogle dage rigtig god og andre rigtig dårlig, i dag har jeg simpel hen smidt det ud og måtte køre til anden bager for at få morgenmad til mig og mine gæster .
venlig hilsen
Mogens
Jan Kierumgaard 25. jul 2017 kl. 16:37
Venligst skift farvebånd på kassebonner. De er tit ret ulæselige,
Mindre madspild 22. mar 2017 kl. 11:33
Det er en rigtig dårlig ide, at i har flyttet madvaer m.m. med sidste salgsdag der hen hvor det er nu, brød ligger i en kundevogn hulter til bulter, mælk og kød er så at sige uverskueligt, ældre mennesker som måske netop har behov for at spare penge på kød m.m. kan ikke nå de øverste hylder
acj 01. dec 2015 kl. 21:18
i dag blev jeg beskyldt for tyveri,fordi jeg ville betale en vare i kiosken, da der kun var en kasse åbent, som jeg har gjort flere gange før uden vrøvl, Men denne gang fik jeg ORDRE på at gå tilbage gennem kassen ellers VAR DET TYVERI..
Hvad he.. er det for en behandling, som gjorde mig MEGET MEGET vred, så jeg gjorde noget dumt og smed varen ud i butikken.
I KAN IKKE VÆRE DET BEKENDT, føj at behandle en kunde (eller måske flere?) sådan.
Jeres dårlig behandling startede allarede da i begyndte at få vagter, hvor jeg blev "aholdt" for at drikke af MIN EGEN flaske i MIN EGEN taske.
PS!
Jeg har spurgt dem i min omgangskreds, som handler i butikken, og INGEN af dem har oplevet problemer ved at betale få vare i kiosken når der kun er en kasse!!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Taastrup