Jeg var noget rystet da jeg i dag henvendte mig til 3 unge piger i bagerafdelingen. Da jeg meget høfligt siger til dem `jeg ved godt at det ikke er Jeres skyld, men den rabarberlagkage jeg købte i går har vist aldrig set en rabarber, men kun frugtfarve, så måske skulle kalde den noget andet´. Svaret til min bemærkning var: ´Det har vi intet med at gøre for den kommer hjem på frost´, hvortil jeg replicere at de kunne sige det videre til deres overordnet. Hertil var svaret: ´de lytter aldrig til os ! Det er da noget af en udmelding ! Måske skulle personalet oplæres i hvorledes man svarer kunder. Ligegyldigheden strømmede ud af de 3 unge piger, hvilket giver en dårlig oplevelse.
Kommentarer (2)
Karsten Larsson 12. maj 2022 kl. 17:33
Jeg var noget rystet da jeg i dag henvendte mig til 3 unge piger i bagerafdelingen. Da jeg meget høfligt siger til dem `jeg ved godt at det ikke er Jeres skyld, men den rabarberlagkage jeg købte i går har vist aldrig set en rabarber, men kun frugtfarve, så måske skulle kalde den noget andet´. Svaret til min bemærkning var: ´Det har vi intet med at gøre for den kommer hjem på frost´, hvortil jeg replicere at de kunne sige det videre til deres overordnet. Hertil var svaret: ´de lytter aldrig til os ! Det er da noget af en udmelding ! Måske skulle personalet oplæres i hvorledes man svarer kunder. Ligegyldigheden strømmede ud af de 3 unge piger, hvilket giver en dårlig oplevelse.
Christina Egeskov 24. okt 2015 kl. 19:23
Hvad er jeres åbningstider i julen?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Rønne