Kvickly Prøvestenscentret

Lukket (åbner om 2 t. 29 min.)
Prøvestenscentret
Birkedalsvej 5
3000 Helsingør
Vis vejen
49 25 66 00
56.02107, 12.5729694
Åbningstider
  • mandag
    07.00 - 21.00
  • tirsdag
    07.00 - 21.00
  • onsdag
    07.00 - 21.00
  • torsdag
    07.00 - 21.00
  • fredag
    07.00 - 21.00
  • lørdag
    07.00 - 21.00
  • søndag
    07.00 - 21.00
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

04. feb kl. 15:14

Hej
Har I dag d 04-02-21 kl ca. 13.20 været i kiosken for at bytte et stykke tøj, det var IKKE nogen behaglig oplevelse med de to umodne gimper der stod der, de var ret uhøflige og ser ned på en som kunde og irettesætter en som kunde, jeg tror de skal have en ny oplæring i GOD KUNDESERVICE og det er DEM der er til for kunderne og ikke omvendt.

Lær jeres personale god kundeservice ellers gider man ikke handle hos jer mere

02. okt 2020 kl. 15:15

Har i dag, den 2./10. købt dagens tilbud i rugbrød hos bageren. Desværre var der en 7mm stor sort sten i brødet. Tør bestemt ikke spise mere af det brød.
Venlig hilsen Anette Geerdsen

25. apr 2017 kl. 22:36

Mandag den 24. april købte jeg to par "Sweat bukser", som i Kvickly's sportstøj-afdeling i Prøvestenscentret hang på et rundt stativ. Om prisskiltet var kr 99,95 pr. styk eller - som det var tilfældet dagen efter - 2 for 200,- husker jeg ikke. I alt fald kom jeg først til at se på bon'en den 25. april, og deraf fremgår det, jeg har betalt 149,95 pr. stk. for disse "Sweat bukser".

Tirsdag den 25. april henvendte jeg mig derfor i Kvickly med bon'en.
Der blev jeg i første omgang belært om, at "man skal se sin bon efter med det samme".
Så blev jeg spurgt, om jeg havde bukserne med, hviket ikke var tilfældet, da de er afleveret til brug hos en plejehjemsbeboer.

Herefter ringede den dame, der ekspederede mig, til den ansvarlige for afdelingen, hvor jeg havde købt bukserne. Af denne samtale fremgik det, at det ikke var til at finde nogen "Sweat bukser" til prisen kr. 149,95, hvilket kan undre, da man ved kassen den 24. jo har udskrevet en bon med denne varebetegnelse og pris - to gange.

I samtalens løb kom jeg til at føle mig under en fjendtlig mistanke for forsøg på at opnå en uberettiget tilbagebetaling, men da der jo ikke var nogen fakta at begrunde dette med, fik jeg udbetalt 100 kroner.

Den stemning, som kontakten med Kvicklys medarbejder efterlod, lader sig jo ikke bevise, men som kunde husker man et sådant forløb længe efter.

04. nov 2016 kl. 9:15

Vil det ikke være muligt at supplere jeres omfattende kaffeudbud med: " illy espresso pads", som passer til Francis-Francis espressomaskinerne.

De findes hos Coop netbutik, men det koster mere i forsendelse end kaffen koster!

Lignende steder