tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
Kommentarer (6)
Jørn Dan Petersen 06. maj kl. 14:00
Har ringet 5 gange i løbet at 20 min til slagter afd og telefonen tages ikke - tror sgu jeg ringer til en mere serviceminded butik.
Mia Valentin 26. feb 2022 kl. 17:15
I sidste uge var jeg i jeres bagerafdeling for at lægge en ordre på 2 Othello lagkager og 20 theboller. Da jeg idag ser at der er tilbud på både Othello lagkager og theboller kører jeg derned for at annullere min ordre og lave en ny bestilling til tilbudsprisen til afhentning i morgen. Der står 2 ret umodne gimper og blir noget så forarget over jeg tillader mig at annullere min bestilling for, så at bestille på ny. Jeg får at vide, at det kan jeg ikke, for så kunne alle jo bare vælge, at gøre det og desuden kan man slet ikke lave, en forudbestilling på tilbudsprisen, for på bestillingssedlen står de kun til fuld pris. Jeg undrer mig selvfølgelig og tænker, at det er under al kritik. Jeg får mine penge tilbage med beskeden om, at jeg jo må komme på dagen, og så bare håbe på der er flere tilbage. Jeg kører så direkte ned i kvickly i stjernegade og her kan jeg sagtens bestille samme bestilling til tilbudsprisen. Jeg er så ærgerlig over oplevelsen. At blive behandlet så ringe at 2 umodne piger der taler ned til én og ikke vil lytte!
Lise 04. feb 2021 kl. 15:14
Hej
Har I dag d 04-02-21 kl ca. 13.20 været i kiosken for at bytte et stykke tøj, det var IKKE nogen behaglig oplevelse med de to umodne gimper der stod der, de var ret uhøflige og ser ned på en som kunde og irettesætter en som kunde, jeg tror de skal have en ny oplæring i GOD KUNDESERVICE og det er DEM der er til for kunderne og ikke omvendt.
Lær jeres personale god kundeservice ellers gider man ikke handle hos jer mere
anette Geerdsen 02. okt 2020 kl. 15:15
Har i dag, den 2./10. købt dagens tilbud i rugbrød hos bageren. Desværre var der en 7mm stor sort sten i brødet. Tør bestemt ikke spise mere af det brød.
Venlig hilsen Anette Geerdsen
Aksel Waldorff 25. apr 2017 kl. 22:36
Mandag den 24. april købte jeg to par "Sweat bukser", som i Kvickly's sportstøj-afdeling i Prøvestenscentret hang på et rundt stativ. Om prisskiltet var kr 99,95 pr. styk eller - som det var tilfældet dagen efter - 2 for 200,- husker jeg ikke. I alt fald kom jeg først til at se på bon'en den 25. april, og deraf fremgår det, jeg har betalt 149,95 pr. stk. for disse "Sweat bukser".
Tirsdag den 25. april henvendte jeg mig derfor i Kvickly med bon'en.
Der blev jeg i første omgang belært om, at "man skal se sin bon efter med det samme".
Så blev jeg spurgt, om jeg havde bukserne med, hviket ikke var tilfældet, da de er afleveret til brug hos en plejehjemsbeboer.
Herefter ringede den dame, der ekspederede mig, til den ansvarlige for afdelingen, hvor jeg havde købt bukserne. Af denne samtale fremgik det, at det ikke var til at finde nogen "Sweat bukser" til prisen kr. 149,95, hvilket kan undre, da man ved kassen den 24. jo har udskrevet en bon med denne varebetegnelse og pris - to gange.
I samtalens løb kom jeg til at føle mig under en fjendtlig mistanke for forsøg på at opnå en uberettiget tilbagebetaling, men da der jo ikke var nogen fakta at begrunde dette med, fik jeg udbetalt 100 kroner.
Den stemning, som kontakten med Kvicklys medarbejder efterlod, lader sig jo ikke bevise, men som kunde husker man et sådant forløb længe efter.
Jørn 04. nov 2016 kl. 9:15
Vil det ikke være muligt at supplere jeres omfattende kaffeudbud med: " illy espresso pads", som passer til Francis-Francis espressomaskinerne.
De findes hos Coop netbutik, men det koster mere i forsendelse end kaffen koster!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Prøvestenscentret