Skuffende kundeservice. Vi bestilte varer online og fandt fordærvet kød i blandt. Forsøgte at kontakte kvickly Lemvig, de så mine beskeder med undlod at svare
Fredag d 28 maj købte jeg nektariner til 1kr stk.(Rød fredag) men jeg opdagede at jeg har betalt for æbler istedet for til 2,25 stk.( Kvickly Lemvig det var en ung mand der sad der og det eneste han sagde var: hvor mange er der. Han sagde heller ikke hvad jeg skulle af med eller om jeg ville have bon. Jeg skulle selvfølgelig selv have været opmærksom på det men jeg kunne ikke komme til dankortautomaten så jeg rakte bare min hånd hen over. Der stod en kundevogn og kunden. Ekspedienten rakte mig nektarinerne og så flyttede kunden sin vogn. Men hvis han er i tvivl om hvilken frugt det var🤔 så spørg. Ellers må i lære dem det Mvh Jytte
Min mand og jeg har i dag handlet i Kvickly i Lemvig. Ved kassen sad en medarbejder uden mundbind. Hun var tydeligvis ikke rask og hostede flere gange kraftigt i den hånd, hun brugte til at tage varerne på båndet med. Det er naturligvis på ingen måde acceptabelt, hverken i denne corona - tid eller i øvrigt. Vi vil derfor opfordre Kvickly i Lemvig til at overholde de gældende regler for hygiejne og hensyn til kunder og kolleger. Mvh Jane Slott
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Lemvig
Kommentarer (3)
Bettina Holbæk 11. jul 2021 kl. 9:07
Skuffende kundeservice. Vi bestilte varer online og fandt fordærvet kød i blandt. Forsøgte at kontakte kvickly Lemvig, de så mine beskeder med undlod at svare
Jytte Olesen 29. maj 2021 kl. 16:31
Fredag d 28 maj købte jeg nektariner til 1kr stk.(Rød fredag) men jeg opdagede at jeg har betalt for æbler istedet for til 2,25 stk.( Kvickly Lemvig
det var en ung mand der sad der og det eneste han sagde var: hvor mange er der. Han sagde heller ikke hvad jeg skulle af med eller om jeg ville have bon. Jeg skulle selvfølgelig selv have været opmærksom på det men jeg kunne ikke komme til dankortautomaten så jeg rakte bare min hånd hen over. Der stod en kundevogn og kunden. Ekspedienten rakte mig nektarinerne og så flyttede kunden sin vogn. Men hvis han er i tvivl om hvilken frugt det var🤔 så spørg. Ellers må i lære dem det Mvh Jytte
Jane Slott 25. maj 2021 kl. 17:27
Min mand og jeg har i dag handlet i Kvickly i Lemvig. Ved kassen sad en medarbejder uden mundbind. Hun var tydeligvis ikke rask og hostede flere gange kraftigt i den hånd, hun brugte til at tage varerne på båndet med. Det er naturligvis på ingen måde acceptabelt, hverken i denne corona - tid eller i øvrigt. Vi vil derfor opfordre Kvickly i Lemvig til at overholde de gældende regler for hygiejne og hensyn til kunder og kolleger. Mvh Jane Slott
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Kvickly Lemvig