tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-21.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-21.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-21.00)
Kommentarer (5)
jens krag 31. maj kl. 8:18
Var i går i IKEA for at aflevere et fejlkøb. Ekspedienten spurgte om jeg ville have en kvittering, hvotil jeg dumt svarede Nej! det behøver jeg vel ikke når jeg har set , at pengene er sat tilbage ind på mit Dankort.
Da jeg i dag chekker min lønkonto er pengeme alligevel ikke modtaget. I forviirringen ved returkassen beholdt ekspedienten også min kvittering, Jeg føler mig lidt dum over at være blevet snydt på den måde, af en ekspedient, der åbenbart bagefter kan annulere transaktionen.
Jeg ved godt, man altid skal få en kvittering, men det burde ekspedienten jo sørge for, at jeg fik. Man tror jo, at Ikea's system fungerer som andre foretningers systemer. Det gør det åbenbart slet ikke?? Øv at blive snydt på den måde!
Mona Rasmussen 12. sep 2022 kl. 22:54
Jeg har i dag været i Ikea - Gentofte og ville give mit telefonnr. for at få de fordele jeg kan få.
Jeg gav ekspedienten mit telefonnr., da jeg ikke havde mit kort med og da han tastede den ind efter han havde skannet mine varer, sagde han, at mit telefonnr. var forkert.
Mit telefonnr er bestemt ikke forkert, den har jeg haft i over 25 år og det er også den der står på IKEA FAMILY, så jeg forstår ikke, at jeg ikke kunne få mine fordele for nogle af mine varer.
Hvorfor er mit telefonnummer forkert???????????
Anne-Marie Spooner 08. sep 2022 kl. 9:16
Hej,
Iflg aftale skulle I tilbageføre 628,- for køb 13.8 22 (tid 16:58.03), varehus Gentofte 121, Transaktionsnummer 214, Kassørnummer 9049839.
LANGUR, 3 dele; den fjerde VÆSENTLIGE del manglede. Min søn blev nægtet tilbagelevering, pga en SYSTEMFEJL, hvor det fremgik, at varen var afleveret. Selv om han stod med varen, blev han nødt til at gå med uforurettet sag.
Aftalen var I skulle tilbageføre beløbet. Jeg har STADIG intet modtaget.
Mvh,
Anne-Marie
Nina 17. jun 2022 kl. 17:01
Alletiders ros til Katinka, medarbejder i selvbetjenings-udgangskasserne i Gentofte. Hun klarede alle spørgsmål fra kunder, andre medarbejdere og ikke mindst mig samtidig - med kæmpe hjælp til at bestille et armatur, der kun kunne fås i Taastrup- online mmm. Katinka må være GULD for Ikea!
Jesper Marcussen 23. dec 2017 kl. 20:35
Ikea har åbent til kl. 21.00 også i Gentofte i dag.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Gentofte