Har indleveret kaffemaskine til reperation den 31 juli. her den 22 august er jeg kun orienteret at maskinen er afhentet. Det er en ny kaffenmaskine som jeg har haft fornøjelsen af i 4 mdr og nu ser det ud til at det vare meget længe inden jeg modtger den retur. Føler mig fuldstænding til grin og kan absolut ikke anbefale at man handler store vare i Elgiganten
Efter flere gange at have forsøgt kontakt uden held - hængt i kø meget meget længe og opgivet, kørte jeg i dag til afdelingen i Gentofte og spurgte efter reklamationsafdelingenog sad så der og ventede længe. Da det bliver min tur og jeg præsenterer et kontantkøb 3031x6y05yz vedr. en opvaskemaskine som i følge en elektriker er stået totalt af, får jeg følgende besked “du
skal have en servicetekniker ud “ jeg siger at jeg uden held og har forsøgt kontakt og om der er et direkte tlf.nr eller andet - men nej det er der ikke , jeg skal ringe på 70807070. Spørger om jeg kan levere opvaskemaskinen hen til dem til tjek, så jeg kan komme videre, men nej det kan jeg ikke, der er kun mulighed for at ringe på ovennævnte tlf.nr. som i dag ikke svarer eller giver mulighed for at lægge en besked.
maskinen tilbage til tjek , så jeg kan komme videre, det kan jeg
Ikke
Afsæt MEGET god tid hvis noget skal returneres til afdelingen i Gentofte. Det tog mig i går 40 minutter at aflevere en returvare, da der kun var en til at ekspedere og samtlige afhentningsvarer tog megen lang tid at finde. Der var kun 3 numre foran mig men 10 da jeg forlod returafdelingen.
Efter at have studeret nøje tilbudsavisen, lagerbeholdningen osv. har jeg taget min 80 årig veninde under armen og vi kørte ud til Gentofte for at købehende et fjernsyn. Samsung eller LG, (det ene dem viste sig at være 50+ på lagret). Der fandtes hverken det ene eller det andet i forretningen. De var udsolgt, avisen og de øvrige oplysninger skulle vi ikke ståle på, da de ikke er opdaterede, og ellers er det forgæves at klage, det ville ikke hjælpe. Hvis vi vil være sikre på, at varen findes, skal vi ringe først. Har Elgiganten virkelig kapacitet for at besvare hundredvis af forespørgsler om dagen? Held og lykke med det! Jeg skal nok lade være med at forstyrre og jeg fraråder alle at handle i denne forretning, hvor service niveauet er under al kritik.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Gentofte
Kommentarer (4)
birgitte pingel 22. aug 2022 kl. 11:39
Har indleveret kaffemaskine til reperation den 31 juli. her den 22 august er jeg kun orienteret at maskinen er afhentet. Det er en ny kaffenmaskine som jeg har haft fornøjelsen af i 4 mdr og nu ser det ud til at det vare meget længe inden jeg modtger den retur. Føler mig fuldstænding til grin og kan absolut ikke anbefale at man handler store vare i Elgiganten
Mille Becker 11. nov 2018 kl. 11:51
Efter flere gange at have forsøgt kontakt uden held - hængt i kø meget meget længe og opgivet, kørte jeg i dag til afdelingen i Gentofte og spurgte efter reklamationsafdelingenog sad så der og ventede længe. Da det bliver min tur og jeg præsenterer et kontantkøb 3031x6y05yz vedr. en opvaskemaskine som i følge en elektriker er stået totalt af, får jeg følgende besked “du
skal have en servicetekniker ud “ jeg siger at jeg uden held og har forsøgt kontakt og om der er et direkte tlf.nr eller andet - men nej det er der ikke , jeg skal ringe på 70807070. Spørger om jeg kan levere opvaskemaskinen hen til dem til tjek, så jeg kan komme videre, men nej det kan jeg ikke, der er kun mulighed for at ringe på ovennævnte tlf.nr. som i dag ikke svarer eller giver mulighed for at lægge en besked.
maskinen tilbage til tjek , så jeg kan komme videre, det kan jeg
Ikke
Janne Byrne 07. feb 2018 kl. 10:01
Afsæt MEGET god tid hvis noget skal returneres til afdelingen i Gentofte. Det tog mig i går 40 minutter at aflevere en returvare, da der kun var en til at ekspedere og samtlige afhentningsvarer tog megen lang tid at finde. Der var kun 3 numre foran mig men 10 da jeg forlod returafdelingen.
Anna Berthelsen 07. apr 2013 kl. 21:11
Efter at have studeret nøje tilbudsavisen, lagerbeholdningen osv. har jeg taget min 80 årig veninde under armen og vi kørte ud til Gentofte for at købehende et fjernsyn. Samsung eller LG, (det ene dem viste sig at være 50+ på lagret). Der fandtes hverken det ene eller det andet i forretningen. De var udsolgt, avisen og de øvrige oplysninger skulle vi ikke ståle på, da de ikke er opdaterede, og ellers er det forgæves at klage, det ville ikke hjælpe. Hvis vi vil være sikre på, at varen findes, skal vi ringe først. Har Elgiganten virkelig kapacitet for at besvare hundredvis af forespørgsler om dagen? Held og lykke med det!
Jeg skal nok lade være med at forstyrre og jeg fraråder alle at handle i denne forretning, hvor service niveauet er under al kritik.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Gentofte