Min datter kom idag ind med nogle varer, som er købt hos jer. Pengene skulle hun have retur, det drejede sig om 1750 kroner. Jeres medarbejer hævde yderligere 1750 kroner på min datters dankort istedet for at sætte pengene ind. Altså et reelt udlæg for på 3500 kroner. Vores datter cykler ind til jer med det samme, hun finder ud af jeres fejl, men mødes af en medarbejer som beklager, men de kan intet gøre ved det. Hun henvises til jeres nationale kundeservice, hvor hun så skal sende mails af kontoudtog, regningen m.m. Jeg synes, det er ualmindelig dårlig service i betragtning af, at I har begået en fejl., som kunden så efterfølgende skal bruge tid og kræfter på.
Mvh
En ikke tilfreds H & M kunde!!
Kommentarer (4)
LKT 28. jul 2017 kl. 16:56
Min datter kom idag ind med nogle varer, som er købt hos jer. Pengene skulle hun have retur, det drejede sig om 1750 kroner. Jeres medarbejer hævde yderligere 1750 kroner på min datters dankort istedet for at sætte pengene ind. Altså et reelt udlæg for på 3500 kroner. Vores datter cykler ind til jer med det samme, hun finder ud af jeres fejl, men mødes af en medarbejer som beklager, men de kan intet gøre ved det. Hun henvises til jeres nationale kundeservice, hvor hun så skal sende mails af kontoudtog, regningen m.m. Jeg synes, det er ualmindelig dårlig service i betragtning af, at I har begået en fejl., som kunden så efterfølgende skal bruge tid og kræfter på.
Mvh
En ikke tilfreds H & M kunde!!
Heidi 16. jan 2016 kl. 19:13
Har I "mønstret kjole med sløjfe" (179,-) med Elsa og Anna motiv str. 122
Rikke 14. feb 2015 kl. 16:44
Hej har en datter på 14 år som kunne tænke sig et eftermiddagsjob hos jer, hvor gammel skal hun være for at komme i betragtning?
Carina 19. feb 2014 kl. 18:43
Hej jeg vil lige høre om jeg kan komme i praktik ved jer
Kommentér din oplevelse med eller besøg på H&M Rådhusstræde