Et god start blev til en afslutning fuld af frustationer?!
Jeg skulle idag, søndag d. 24/1-2016, forbi jeres butik, H&M i Bryggen i Vejle.
Besøget startede ganske godt, jeg var på udkig efter et nyt halstørklæde, men da jeg
ikke har meget erfaring med køb af halstørklæder, spurgte jeg en af jeres medarbejdere
til råds, en ung, meget servicemindet, herre.
Den unge herre var tydeligvis interesseret i at hjælpe, og vi fik sammen fundet det rette
halstørklæde.
I mellemtiden havde jeg fået udkig på en af jeres lækre trøjer, hvilket jeg tænkte kunne
behage mit tøjskab.
Derfor valgte jeg efter at have fundet frem til det rette halstørklæde, og gå tilbage til
herretøjs afdelingen for at prøve trøjen, jeg blev dog i mellemtiden stoppet af en
af jeres kvindelige konsulenter, og blev oplyst at jeg var nødsaget til at stoppe mit
kig på tøj, da de var i færd med at lukke butikken.
Efter kort at have vist min frustation over mangel på service i givende øjeblik, fik
jeg dog lov til, at finde trøjen, på den betingelse at jeg vidste præcis hvilken trøje,
jeg ville have....
Efter denne, i mine øjne, meget dårlige oplevelse, følte jeg mig nødsaget til
at dele mine frustationer med jer, da dette i mine øjne må være en personlig fejl,
og forhåbentlig ikke en firma politik.
I mine øjne er det OK, ikke at lukke flere kunder ind i sin butik, efter lukketid,
men man "jager" da ikke de eksisterende kunder ud af butikken, når de blot er i færd
med at købe tøj, altså i er i færd med, at købe jeres produkter, hvilket formentlig er grunden til
jeres butikkers eksistens.
Jeg kunne være interesseret i at høre et kompetent svar, som forhåbentlig kan dæmpe mine frustationer.
Ha en god dag :)!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på H&M Bryggen
Kommentarer (1)
Jakob 24. jan 2016 kl. 16:07
Et god start blev til en afslutning fuld af frustationer?!
Jeg skulle idag, søndag d. 24/1-2016, forbi jeres butik, H&M i Bryggen i Vejle.
Besøget startede ganske godt, jeg var på udkig efter et nyt halstørklæde, men da jeg
ikke har meget erfaring med køb af halstørklæder, spurgte jeg en af jeres medarbejdere
til råds, en ung, meget servicemindet, herre.
Den unge herre var tydeligvis interesseret i at hjælpe, og vi fik sammen fundet det rette
halstørklæde.
I mellemtiden havde jeg fået udkig på en af jeres lækre trøjer, hvilket jeg tænkte kunne
behage mit tøjskab.
Derfor valgte jeg efter at have fundet frem til det rette halstørklæde, og gå tilbage til
herretøjs afdelingen for at prøve trøjen, jeg blev dog i mellemtiden stoppet af en
af jeres kvindelige konsulenter, og blev oplyst at jeg var nødsaget til at stoppe mit
kig på tøj, da de var i færd med at lukke butikken.
Efter kort at have vist min frustation over mangel på service i givende øjeblik, fik
jeg dog lov til, at finde trøjen, på den betingelse at jeg vidste præcis hvilken trøje,
jeg ville have....
Efter denne, i mine øjne, meget dårlige oplevelse, følte jeg mig nødsaget til
at dele mine frustationer med jer, da dette i mine øjne må være en personlig fejl,
og forhåbentlig ikke en firma politik.
I mine øjne er det OK, ikke at lukke flere kunder ind i sin butik, efter lukketid,
men man "jager" da ikke de eksisterende kunder ud af butikken, når de blot er i færd
med at købe tøj, altså i er i færd med, at købe jeres produkter, hvilket formentlig er grunden til
jeres butikkers eksistens.
Jeg kunne være interesseret i at høre et kompetent svar, som forhåbentlig kan dæmpe mine frustationer.
Ha en god dag :)!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på H&M Bryggen