jeg var i Føtex i dag hos jer i , jeg var der kl 09.45 ,jeg skulle købe 9 stk smørebrød m,m .jeg var i delikatesser ,der var smurt hvad jeg kunne flere end 100 stk smørebrød , så jeg sagde jeg gerne ville købe 9 stk ,men de blev sagt at smørrebrødet ikke var færdigt , sikken noget sludder jeg stod og kikkede på 4 store fade der var færdigt , så spurgte jeg hvornår de var færdige , så biler de svaret næstvist omkring kl 11 .Er det sådan i gerne vil behandle jeres kunder , jeg stod med vognen fyldt med varer og bare afvist . Det samme har vi været udsat ,for ca 1 år siden i samme afdeling . Måske skulle den afgandte afdeling ses efter ,så de ikke smider jeres kunder vær . Dette brev vil jeg dele over Facebook ,ellers 9 stk gratis smørrebrød . M.v.h Bjarne Janik
Surt, når man køber et stykke tøj, hvor der på bøjlen vises str. XL og det viser sig, når an kommer hjem, at det kun er str. M! Og så har man klippet al af, dvs man kan ikke bytte tøjet. SURT. Man skal checke det hele tre gange. Det har jeg da lært.
For et par måneder siden, glemte jeg min pung i Føtex, og da det gik op for mig dagen efter, at det måtte være der jeg havde glemt den, ringede jeg til informationen og en venlig dame kunne fortælle at den havde de da der..... min kone og jeg kommer ofte i Føtex og vi er vældig glade for det. Det virker som de ansatte er udvalgte og ikke udsendte, det afspejler sig på servicen og hele kulturen omkring butikken. Dagligvarebutik med dens ansatte og ledelse, Ballerup kan være stolte af. Venligst Poul Erik
Lad det ligge du ikke kan gøre noget ved og nyd livet, vi lever kun een gang.
Fejl kan ske, med al den kritik, bliver i for set som gamle sure brok hoveder.
Skøn butik.
Kommentarer (21)
bjarne Janik 10. okt 2017 kl. 10:20
jeg var i Føtex i dag hos jer i , jeg var der kl 09.45 ,jeg skulle købe 9 stk smørebrød m,m .jeg var i delikatesser ,der var smurt hvad jeg kunne flere end 100 stk smørebrød , så jeg sagde jeg gerne ville købe 9 stk ,men de blev sagt at smørrebrødet ikke var færdigt , sikken noget sludder jeg stod og kikkede på 4 store fade der var færdigt , så spurgte jeg hvornår de var færdige , så biler de svaret næstvist omkring kl 11 .Er det sådan i gerne vil behandle jeres kunder , jeg stod med vognen fyldt med varer og bare afvist . Det samme har vi været udsat ,for ca 1 år siden i samme afdeling . Måske skulle den afgandte afdeling ses efter ,så de ikke smider jeres kunder vær . Dette brev vil jeg dele over Facebook ,ellers 9 stk gratis smørrebrød . M.v.h Bjarne Janik
B. Becker 25. apr 2017 kl. 15:55
Surt, når man køber et stykke tøj, hvor der på bøjlen vises str. XL og det viser sig, når an kommer hjem, at det kun er str. M! Og så har man klippet al af, dvs man kan ikke bytte tøjet. SURT. Man skal checke det hele tre gange. Det har jeg da lært.
karen villadsen 11. sep 2016 kl. 11:11
Always very friendly staff at the check out
Poul Erik Sørensen 07. jun 2016 kl. 6:37
For et par måneder siden, glemte jeg min pung i Føtex, og da det gik op for mig dagen efter, at det måtte være der jeg havde glemt den, ringede jeg til informationen og en venlig dame kunne fortælle at den havde de da der..... min kone og jeg kommer ofte i Føtex og vi er vældig glade for det. Det virker som de ansatte er udvalgte og ikke udsendte, det afspejler sig på servicen og hele kulturen omkring butikken. Dagligvarebutik med dens ansatte og ledelse, Ballerup kan være stolte af. Venligst Poul Erik
Ann 03. jun 2016 kl. 18:06
Lad det ligge du ikke kan gøre noget ved og nyd livet, vi lever kun een gang.
Fejl kan ske, med al den kritik, bliver i for set som gamle sure brok hoveder.
Skøn butik.
Inger 22. jan 2016 kl. 12:12
Jeg har lige erfaret at I får fiskefars fra norsk fars ? Hvilken dage får I det ?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Lautrupcentret