Hvorfor kan man ikke ringe direkte til sin egen butik?
Da jeg endelig kom helt igennem omstillingskøen ved 3. forsøg, blev jeg mødt med en automatstemme, der bad mig selv kontakte leverandøren af min opvaskemaskine altså firmaet Matsui!!! Jeg ville bare stille et spørgsmål om den forsikring, jeg har tegnet på maskinen....Men det kan jeg åbenbart bare låne en bil og køre ud i den nærmeste butik og stille! Elendig service efter min mening.
Jeg synes, det er utrolig dårlig service, at jeg ikke kan ringe til butikken, jeg prøver at handle med, men får fat i et centralt telefonnummer, jeg ikke kan lave aftaler med.
Her får jeg ikke lyst til at handle en anden gang.
Har været i forretningen g skal nu vente 20 dage på at I får tingene hjem og bestiller jeg samme maskine kommer den til kantstenen.
Ville gerne have ændret ordren til en model der var dyrere men det går så ikke
Jeg synes, det er utrolig dårlig service, at jeg ikke kan ringe til butikken, jeg prøver at handle med, men får fat i et centralt telefonnummer, jeg ikke kan lave aftaler med. Her får jeg ikke lyst til at handle en anden gang.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Esbjerg
Kommentarer (4)
svindel 25. okt 2016 kl. 10:57
http://www.pricerunner.dk/pl/111-3016164/Tastatur/Razer-BlackWidow-Chroma-Sammenlign-Priser
når man går ind på jeres hjemme side står den til 999 kr også på prisrunner men den kommer med 1299 når man vil afslutte handlen svindel firma
Annette Hille 27. sep 2013 kl. 11:23
Hvorfor kan man ikke ringe direkte til sin egen butik?
Da jeg endelig kom helt igennem omstillingskøen ved 3. forsøg, blev jeg mødt med en automatstemme, der bad mig selv kontakte leverandøren af min opvaskemaskine altså firmaet Matsui!!! Jeg ville bare stille et spørgsmål om den forsikring, jeg har tegnet på maskinen....Men det kan jeg åbenbart bare låne en bil og køre ud i den nærmeste butik og stille! Elendig service efter min mening.
Knud Gjøl 21. maj 2011 kl. 14:16
Jeg synes, det er utrolig dårlig service, at jeg ikke kan ringe til butikken, jeg prøver at handle med, men får fat i et centralt telefonnummer, jeg ikke kan lave aftaler med.
Her får jeg ikke lyst til at handle en anden gang.
Har været i forretningen g skal nu vente 20 dage på at I får tingene hjem og bestiller jeg samme maskine kommer den til kantstenen.
Ville gerne have ændret ordren til en model der var dyrere men det går så ikke
Aase Jepsen 29. mar 2011 kl. 14:06
Jeg synes, det er utrolig dårlig service, at jeg ikke kan ringe til butikken, jeg prøver at handle med, men får fat i et centralt telefonnummer, jeg ikke kan lave aftaler med.
Her får jeg ikke lyst til at handle en anden gang.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Esbjerg